البرز- شهردار کرج از اجرای طرح "منش" با هدف تقویت فرهنگ شهروندی ومشارکت آنها در روزهای برفی وبارانی خبرداد.

اجرای پویش "منش" با هدف تقویت فرهنگ شهروندی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی اصغر کمالی زاده  اظهار کرد: به منظور جلوگیری از یخبندان در کوچه ها و معابر فرعی و تسهیل در تردد شهروندان همچنین ارتقای امنیت آنان، برای اولین بار در کرج کیسه های ماسه و نمک جلوی درب منازل توزیع شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش معاونت خدمات شهری برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، گفت: با توجه به پیگیری ها و تلاش های زنده یاد مهندس زین العابدینی معاون فقید خدمات شهری شهرداری کرج پویش مشارکت‌ نظارت شهروندی (منش) پیگیری و اجرا شد که خوشبختانه با موفقیت نیز همراه بوده است.

وی با بیان اینکه طرح پویش مشارکت نظارت شهروندی با محوریت توزیع کیسه های ماسه و نمک صورت می گیرد، هدف از اجرای این طرح را تقویت حس مشارکت میان شهروندان عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح در فرآیند طراحی و اجرا میان شهروندان علاوه بر افزایش مشارکت مردمی، رضایت شهروندان نیز محقق می شود.

به گفته شهردار کرج؛ کمک به شهروندانی که خودروهای آنان در برف گیر افتاده به واسطه ارائه زنجیر چرخ یکبار مصرف و آموزش نحوه نصب آن توسط پاکبانانِ آموزش دیده، پخش بسته های ماسه و نمک در اماکن عمومی شامل بیمارستان، مدارس و درب منازل از جمله اقداماتی است که در این پویش انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.