معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: ما در استان خراسان رضوی به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هستیم که منجر به رفاه اجتماعی می‌شود. در تلاشیم این مهم را با کمک شرکت‌های دانش بنیان تسهیل کنیم.

بهبود وضعیت معیشت مردم را با کمک شرکت‌های دانش بنیان تسهیل می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان  در خصوص ارزیابی خود از نهمین نمایشگاه شهر هوشمند اظهار کرد: نمایشگاه شهر هوشمند در سطح بالایی و با حضور شرکت‌های خوبی برگزار شد که نشان دهنده افزایش سطح فناوری در استان است.  همچنین در این نمایشگاه روش‌های جدید کسب و کار که سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود، قابل مشاهده بود.

وی افزود: اولویت کاری استانداری بهبود زندگی، معیشت و رفاه اجتماعی مردم است و لازمه این آرامش و رفاه، استفاده از  روش‌های جدید علمی، اطلاعات و ارتباطات است.

معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ما در استان خراسان رضوی به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هستیم که منجر به رفاه اجتماعی می‌شود. در تلاشیم این مهم را با کمک شرکت‌های دانش بنیان تسهیل کنیم.  خواهشمندیم دستگاه‌های اجرایی که بیشتر با مردم سروکار دارند از توانمندی‌های موجود در این نمایشگاه بهره کافی را ببرند.

رسولیان با تاکید بر استفاده از بخش خصوصی در جهت تسهیل کارها، بیان کرد: ما در استان خراسان رضوی در حوزه اقتصادی فعالیت‌های خوبی را در طرح مثلث توسعه اقتصادی با کمک بخش خصوصی انجام داده‌ایم که امیدواریم این مهم افزایش یابد.

وی اضافه کرد: شهر مشهد حدود ۵۷ درصد جمعیت استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده  و با فعالیت‌های صورت گرفته و کمک بخش خصوصی توانسته‌ایم آمار بیکاری در استان را کاهش دهیم و از افزایش حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.