مجمع انتخاب رئیس هیأت گلف خراسان رضوی برای دومین‌بار بی‌نتیجه ماند تا تکلیف رئیس این هیأت به زمانی دیگر موکول شود.

هیأت گلف خراسان رضوی در عطش یک رئیس

به گزارش قدس آنلاین، هیأت گلف خراسان رضوی بعد از مدت‌ها سردرگمی در ۱۶ بهمن ماه سال ۹۶  قرار بود توسط جواهری که از پیشکسوتان رشته‌های رزمی استان خراسان رضوی  است به سروسامان برسد، فریدون جواهری تنها کاندیدای ریاست این هیأت در آن سال بود اما هنوز مدت زیادی از حضورش در این هیأت نمی‌گذشت که ضمانت برای یک نفر در بانک گریبانش را گرفت و در امضا چک‌های هیأت گلف با مشکل مواجه و مجبور به استعفا شد، بعد از جواهری این هیأت به حال خود رها شد تا اینکه اردیبهشت در سال جاری بیدانظر به‌عنوان سرپرست هیأت منصوب شد.

هفتم آذر ماه سال جاری در حالی که هم چیز برای برگزاری مجمع هیأت گلف خراسان رضوی مهیا بود از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام شد به‌دلیل رد صلاحیت گزینه مدنظر رئیس فدراسیون گلف، وی از آمدن به مشهد خودداری کرده است، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با بیان اینکه زیر بار حرف زور نمی‌رود، مجمع انتخاب رئیس هیأت گلف را به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کرد.

در مجمع انتخاب رئیس هفتم آذر ماه اقبال آذری، رضاحسینی، محمدرضا سعیدی، حسین فرهادیان، اصغر منجمی و ناتاشا میراسماعیلی به‌عنوان کاندیدا معرفی شدند که اقبال آذری در ابتدای رأی‌گیری به‌نفع فرهادیان کناره‌گیری کرد و رضاحسینی، محمدرضا سعیدی و اصغر منجمی نیز در مجمع حاضر نشدند تا فرهادیان و میراسماعیلی با یکدیگر رقابت کنند، در پایان این مجمع فرهادیان با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۱ رأی مأخوذه به‌عنوان رئیس هیأت گلف خراسان رضوی انتخاب شود.

این پایان ماجرا نبود و مجمع فاقد اعتبار اعلام شد تا اینکه پنجم بهمن ماه به‌عنوان تاریخ برگزاری مجدد مجمع  اعلام شد، قبل از برگزاری مجمع پیش‌بینی می‌شد فرهادیان مانند دور قبل رأی خواهد آورد که برخلاف انتظارات او اصلا در مجمع حاضر نشد تا آذری نیز از انصراف در این دور خودداری کند.

در دور اول رأی‌گیری آذری با ۶ رأی و میراسماعیلی با ۱ رأی نتوانستند حدنصاب اعتماد مجمع برسند و انتخابات به دور دوم کشیده شد، پیش از رأی‌گیری پورتقی از اعضاء درخواست کرد تا به‌جای رأی سفید به یکی از کاندیدا رأی دهند تا تکلیف این هیأت طلسم شده بالاخره بشکند، اما این حرف‌ها تأثیر عکس روی اعضای مجمع داشت و این بار تنها ۶ نفر رأی دادند!

منبع: فارس

این امر سبب شد تا روال ثبت نام و برگزاری مجمع دوباره از ابتدا آغاز شود و سرگذشت این هیأت به سال آینده موکول شود و گلف‌بازان بلاتکلیفی را به‌کار کردن به کسانی که نمی‌خواهند، ترجیح دهند.

البته با توجه به اینکه شنیده می‌شد غیبت فرهادیان جلسه کاری بوده و نمی‌توانسته این جلسه را کنسل کند، روی آرا تأثیرگذار بوده اما باید دید حتی اگر فرهادیان در آینده مجدد به دور رقابت برگردد و بتواند سکان این هیأت را دست گیرد با این مشغله می‌تواند از پس کارهای هیأت برآید یا خیر.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.