سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بر آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطینی برای به شکست کشاندن توطئه‌های دشمن تاکید کرد.

حماس: برای شکست دشمن وارد مرحله جدیدی شده‌ایم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد برای به شکست کشاندن طرح‌های دشمن وارد مرحله جدیدی از درگیری‌ها شده‌ایم.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش «حماس» تاکید کرد: «ساز و کارهای آمریکا و اسرائیل درباره مساله فلسطین برای اجرای به اصطلاح طرح «معامله قرن», هدف قرار دادن موجودیت فلسطین، هویت قدس اشغالی و رابطه امت اسلامی با فلسطین و مسجد الاقصی است.

برهوم روز گذشته در نشستی خبری گفت: اگر پوشش‌ها و حمایت‌های منطقه‌ای و بین المللی از طرح‌های آمریکا وصهیونیست‌ها نبود و اگر به اشغالگری اسرائیل در سرزمین فلسطین مشروعیت داده نمی‌شد و چنانچه روابط با آن عادی نمی‌شد، هیچ یک از این طرح‌های صهیونیستی -آمریکایی برای نابودی مساله فلسطین مطرح نمی‌شد.

وی اعلام کرد: این در حالی است که (رژیم صهیونیستی) انواع ظلم و ستم‌ها را علیه ملت فلسطین اعمال و آن‌ها را آواره می‌کند، ثروت‌هایشان را به یغما می‌برد و به مقدساتشان هتک حرمت می‌کند.

برهوم افزود: «مجرم تلقی کردن مقاومت مشروع ملت فلسطین و محاصره آن، شیطانی جلوه دادن نمادهای مبارزه آن هم در حالی که درهای کشورهای مهم منطقه به روی رژیم اشغالگر باز است و در کنار آن، سرکوبگری تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری علیه مقاومت، آسیب رساندن به اساس و مبانی پایداری فلسطینی‌ها در غزه و هماهنگی با دشمن، همه این‌ها پوششی فراهم و راه را برای طرح و تحمیل این طرح‌ها و نقشه‌ها آمریکایی -صهیونیستی هموار کرد».

برهوم اعلام کرد: «وقت آن فرا رسیده است که این واقعیت تغییر کند، این معادله‌ها شکسته و حقوق ملت ما گرفته شود. این مسئله با آغاز مرحله‌ای جدید از درگیری‌ها با دشمن در قالب انقلاب ملت علیه ظلم و ستم و تجاوز است. در این مرحله باید بر عزم، اراده و مبارزه نیروها و همچنین مقاومت با استفاده از ابزارهای مختلف تکیه و بر مقابله، جانفشانی و ادامه پیکار پافشاری کرد تا این طرح‌ها را به شکست کشاند و از منافع مردم حفاظت و از حقوشان دفاع و از مقدساتشان صیانت کرد. امت اسلامی باید به وظیفه خود در قبال مسجد الاقصی، قدس و ملت مقاوم عمل کند».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.