خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان های این استان خبرداد.

 اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: برنامه های ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا "سلام الله علیها) با رویکرد مردمی و با همت و مشارکت انجمن های فرهنگی و هنری و موسسات فرهنگی قرآن وعترت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار خواهد شد.

وی، اظهار داشت: شب شعر فاطمی، محافل ادبی و هنری، اهدا کتب قرآنی، برگزاری نشست های قرآنی و محافل قرآنی، نمایشنامه خوانی، برگزاری کارگاه آموزشی شعر فاطمی اجرای تئاتر و کتابت خوشنویسی از اهم برنامه های این ایام به شمار می رود.

فرخنده، رونمایی از کتاب، کارگاه آموزشی خوشنویسی و شعرو داستان، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم، قرائت دسته جمعی سوره یاسین در مساجد، اجرای شبیه خوانی و کارگاه تجسمی را از دیگر برنامه ها در این ایام برشمرد.

وی، هدف از اجرای برنامه ها را نشر و گسترش معارف و آموزه های فاطمی، آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام و  اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.