رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از پیگرد قانونی موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: بخش خصوصی و فعالات اقتصادی به دنبال رشوه نیستند.

قوه قضائیه موانع سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کند /‌ فعالان اقتصادی به دنبال رشوه نیستند

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی صبح امروز در همایش دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در هتل تخت جمشید شاندیز اظهار داشت: لشکر و نیروهای ما متشکل از کاوه‌ها و حاج‌قاسم‌هاست، با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و همکاری و هماهنگی متولیان برای مشارکت در برنامه‌ها قدم برداشته‌ایم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: برای حرکت بهتر در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری قوانین و مقررات باید به نفع قشر سرمایه‌گذار اجرایی شوند، ما نباید قوانین و تبصره‌ها را برخلاف نفع جامعه اجرا کنیم، همچنین مدیران اجرایی همراه در این برنامه‌ها تاکنون مشارکت داشته‌اند.

وی گفت: به دلیل ارتباط خوب رئیس قوه قضائیه و سران مجلس با استان، مطالب و موضوعاتی که از توان ما خارج است به دبیرخانه منعکس می‌شود و آنچه که ما قادر به انجام آن نیستیم توسط مجلس اجرایی می‌شود، مسئولان کشور می‌توانند به تمامی برنامه‌ها رسیدگی کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید پرونده‌های هر فردی به خود شخص واگذار شود، کمیسیون‌های حل اختلاف در شهرها ایجاد شده و دستگاه‌های قضایی در جبهه ما قرار گرفته‌اند، حتی پرونده‌های کیفری و حقوقی در درجه نخست به ریاست قوه واگذار می‌شود تا به صورت متمرکز به آنها رسیدگی شود.

وی بیان کرد: به گفته رئیس قوه قضاییه در سفر خود به خراسان رضوی بخش خصوصی و فعالات اقتصادی به دنبال رشوه نیستند و قطعا با این قبیل مسائل برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.