فرماندار تربت حیدریه با اشاره به نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری، گفت: فرستنده‌های دیجیتال در این شهرستان باید در ارتفاع باشند تا بتوانند همه نقاط شهر را پوشش دهند.

نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: فرستنده‌های دیجیتالی باید در ارتفاع باشند تا بتواند همه نقاط شهر را پوشش دهد، از آنجایی که این فرستنده‌ها در تربت حیدریه در منطقه‌ای به‌نام گدار «پشت کوه‌های کامه» مستقر شده، همچنین، با توجه به تغییر شرایط اقلیمی اخیر و اینکه بیشتر بارش‌ها در آن منطقه واقع شده، بنابراین راه صعب العبوری دارد، در حال حاضر نمی‌توان فرستنده‌های دیجیتال را بروزرسانی کرد و از این جهت با اختلال مواجه هستیم.

علی رستمی افزود: به همین منظور برای رفاه حال مردم، طی چند ماه گذشته یک دستگاه فرستنده دیجیتال در محل فرمانداری تربت حیدریه نصب شد و همشهریان می‌توانند از طریق شبکه ۲۱ و۲۷ با جست‌وجوی دستی روی هر دو کانال، شبکه‌های دیجیتالی را مشاهده کنند، البته آنتن‌ها بابد به‌سمت فرمانداری باشد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما معتقد است قطعی یا نوسانات برق سبب این مشکل می‌شود ولی  در فرض صحت نظر، صدا و سیما باید مولد برق اضطراری یا باطری ذخیره حداقل برای مصرف ۷۲ ساعت دستگاه‌های خود را تامین کند، چراکه قطعی یا نوسانات برق در نقطه‌گدار به دلیل برف سنگین و بوران و کولاک طبیعی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.