ارومیه- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی‌ گفت: سه نفر که متهم به برداشت غیرمجاز از حساب‌های شهروندان تحت پوشش ثبت‌نام در سایت تقلبی یارانه بودند، با تلاش ماموران این پلیس در استان دستگیر شدند.

گردانندگان سایت های جعلی در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ اکبر نصرتی افزود: در هفته‌های اخیر، کلاهبرداران با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و ارسال پیامکی مبنی بر قطع یارانه و لزوم مراجعه به سایت جعلی www.yaraneiran.site، اقدام به هدایت شهروندان به این سایت و سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها می کردند که با دریافت شکایت‌هایی در این خصوص، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه به سه نفر مشکوک شده و با انجام کارهای فنی و پلیسی مالکان حساب‌های مقصد را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن شبانه روزی محل اختفای متهمان، در فرصت مناسب آنها را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مهمترین عامل موفقیت این افراد، سوء استفاده از ناآگاهی مردم و بی‌توجهی شهروندان به هشدارهای پلیس فتا در خصوص سایت جعلی یارانه بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شاکیانی که با مراجعه به سایت جعلی یارانه، از حساب آنان برداشت غیرمجاز شده‌است، می‌توانند برای بررسی موضوع به این پلیس در ارومیه مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۷-۰۴۴۲۱۸۲۳۱۸۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.