شهردارمشهد با اشاره به این که نگرانی ما مقاومت بروکرات ها در مقابل تغییر و اجرایی شدن فرآینده های جدید است تاکید کرد: در مهندسی جدید موضوع مقاومت بروکرات ها درمقابل تغییرفرآیندها باید حل شود و افراد نباید فراتر از فرآیندها باشند.

افراد در مهندسی جدید نباید فراتر از فرآیندها باشند/ موضوع مقاومت بروکرات ها در مقابل تغییر فرآیندها باید حل شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در مراسم رونمایی از تصویر جامع فرآیندی شهرداری و آغاز مهندسی مجدد فرآیندها که با حضور معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزارشد، افزود: در بحث مهندسی جدید فرآیندها دو نگرانی وجود دارد که یکی از آنها اعتقاد پیدا کردن سطوح مختلف سازمان به برنامه و درک عملکرد آن است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر سطوح مختلف درگیر اهمیت برنامه و فرآیندها نیستند و اگر این اعتقاد و درک در آنها ایجاد نشود مانند پلی است که ساخته شود اما از آن استفاده نشود لذا درمهندسی مجدد فرآیندها باید به این موضوع توجه شود.

کلائی تصریح کرد: نگرانی دوم دراین مسیر این که بالاخره دنبال شفافیت درسازمان هستیم اما برخی درمقابل تغییر مقاومت می کنند و بروکرات ها هم اجازه نمی دهند، فرآیندها اجرایی شود، این موضوع باید حل شود، زیرا تا این مشکل حل نشود موفق نخواهیم بود.

شهردار مشهد با اشاره به این که اگر مفهوم مهندسی مجدد فرآیندها به معنای معماری سازمان است باید این موضوع جدی گرفته شده و با انرژی بالا و مستمرانجام شود.

وی ادامه داد: اگر مهندسی مجدد فرآیندها در شهرداری مشهد را درسال ۹۹ آغاز و به جایی نرسانیم دچار مساله خواهیم شد لذا تاکید دارم که این کار با انرژی و توان بالا آغاز و تا پایان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.