امام جمعه مشهد گفت: فعالیت معین‌های اقتصادی درسطح استان خراسان رضوی بسیار مطلوب بوده وباتوجه به اینکه طرح مثلث اقتصادی هنوز درهمه بخش‌ها آغاز نشده،اما باعث ایجاد تحولات بزرگی دراستان شده است.

حمایت آیت‌الله علم‌الهدی از طرح اقتصادی استاندار خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز در همایش دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در مشهد با بیان اینکه طرح مثلث اقتصادی که توسط استاندار خراسان رضوی اجرایی شد هدیه حاج قاسم سلیمانی بوده است، اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی مجموعه دانش و تجربیات خود را برای نجات اقتصادی کشور وقف کرده است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی عنصری پرورش یافته در فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: اقدامات اقتصادی استاندار خراسان رضوی تنها در جهت توسعه اقتصادی جامعه نیست بلکه این حرکت وابسته به انقلابی است که تحت فرموده‌های مقام معظم رهبری به عنوان نقطه حساس مقاومت در برابر دشمن در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح می‌توان به نقطه‌ای از اوج برسیم، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح به نقطه‌ای از دست می‌یابیم که هیچ کشوری در جهان نمی‌تواند با آن مقابله کند.

ایت‌الله علم الهدی با اشاره به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، ابراز کرد: دشمن توانایی برخورد فیزیکی با ایران را ندارد، لذا باید بتوانیم در بخش اقتصاد نیز خوب عمل کنیم و نقطه شروع این حرکت را نیز این طرح مثلث توسعه اقتصادی بدانیم.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دستگاه قضائی کشور در هر برخوردی طرف مردم و معین‌های اقتصادی بوده است، ادامه داد: با تکیه بر این حمایت افراد می‌توانند برنامه‌های خود را پیش ببرند. بنده به عنوان امام جمعه مشهد حامی معین‌های اقتصادی بوده و هستم لذا دیگر مسئولان سیاسی نیز با تمام قدرت پای این طرح هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری یکدیگر می‌توانیم در مقابل دشمن بایستیم، افزود: فعالیت معین‌های اقتصادی در سطح استان بسیار مطلوب بوده و باتوجه به اینکه طرح مثلث اقتصادی هنوز در همه بخش‌ها آغاز نشده است، ولی تاکنون باعث ایجاد تحولات بزرگی در استان شده است.

آیت‌الله علم الهدی گفت: تاکنون ۱۶۳ معین اقتصادی وارد این طرح شده‌اند و این برنامه در حال توسعه است. با اجرایی شدن این طرح امیدواریم پیشرفت‌ها و برکات زیادی برای کشور حاصل شود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.