نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: از روز گذشته توانمندی‌های ۴۰ نفری که فرایند را پذیرفته و میثاق‌نامه را امضاکرده‌اند، مورد بررسی و تطبیق با شاخص‌های تدوین شده قرار گرفته است.

آغاز بررسی نامزدها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی اظهار کرد: شورای ائتلاف در استان خراسان رضوی که از نمایندگان چهار ضلع، تشکل‌های سیاسی رسمی، تشکل‌های فرهنگی اجتماعی، تشکل‌یاران انقلاب، نخبه و فعالان دانشگاهی و حوزوی تشکیل شده است.

وی افزود: پس از تصویب فرایند وحدت و شیوه رسیدن به نامزدهای اصلح، با ایجاد ۶ کمیته تدوین شاخص‌ها، تطبیق شاخص‌ها با نامزدها، داوری، انصراف، شهرستان‌ها و پشتیبانی و اجرایی و با فراخوان نامزدهای تایید صلاحیت شده، نسبت به توجیه ۵۰ نفر از نامزدهایی که رزومه، مشخصات و سوابق خود را به دبیرخانه این شورا ارسال نموده بودند، اقدام کرد،  از روز گذشته توانمندی‌های ۴۰ نفری که فرایند را پذیرفته و میثاق‌نامه را امضاکرده‌اند، مورد بررسی و تطبیق با شاخص‌های تدوین شده قرار گرفته است .

ترقی بیان کرد: جوانگرایی، انقلابی و کارآمد بودن نامزدها در این ارزیابی مورد توجه ویژه قرارگرفته و تلاش می‌شود افرادی که در تراز گام دوم انقلاب بوده و دارای ویژگی‌های مورد نظر مقام معظم رهبری هستند، طبق امتیازبندی دقیق پالایش شوند .

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلاب، تصریح کرد: شورای ائتلاف امروز فراگیرترین ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی بوده و با تشکیل مجمع عمومی آن، این فراگیری گسترده‌تر و وسیع‌تر خواهد شد، زیرا نامزدهای لیست نهایی مشهد در آن مجمع که متشکل از بالغ بر ۳۰۰ نفر از اعضای فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، مساجد و حاشیه شهر و روستا اعم از علما، جوانان و زنان فرهیخته هستند، تعیین خواهند شد .

وی ضمن دعوت از مردم متدین و شهیدپرور استان خراسان رضوی به مشارکت گسترده و همراه بابصیرت در انتخابات پیش رو، بیان کرد: تنها راه خروج کشور از تنگناها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی انتخاب درست و الهام گرفته از مکتب شهید سلیمانی‌ها است.

ترقی گفت: مردم خراسان رضوی همیشه در عمل به هدایت‌های امام و رهبری پیشگام و پیشرو بوده‌اند و این بار نیز اثبات خواهند کرد که با حضور گسترده، مسئولانه و آگاهانه، نمایندگانی را به مجلس خواهند فرستاد که افتخار پایتخت معنوی جهان اسلام بوده و یاور ولایت و تجلی فضائل مردم باشند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.