بازیکن خراسانی تیم فوتسال ووهانگ چین با تکذیب شایعاتی در مورد قرنطینه‌اش در شهر ووهانگ، گفت: این خبر صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم ضمن اینکه حدود یک ماه دیگر به چین برمی‌گردم.

در چین قرنطینه نبودم/یک ماه دیگر به این کشور برمی‌گردم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سعادتی  با تکذیب شایعاتی در مورد قرنطینه‌اش در شهر ووهانگ چین افزود: این خبر صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. بازی‌های لیگ چین به خاطر جام ملت‌ها حدود دوماه تعطیل بوده و بنده به خاطر همین به ایران سفر کرده‌ام.

وی با بیان اینکه من تقریباً حدود دو هفته پیش به ایران بازگشته بودم، اظهار کرد: زمانی که من وارد ایران شدم خبرهایی را شنیدم که منشأ اصلی این ویروس در شهر ووهانگ بوده است.

بازیکن خراسانی تیم فوتسال ووهانگ چین اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با هم تیمی‌هایم داشته‌ام وضعیت خوبی در آنجا حاکم نیست.

وی در خصوص زمان بازگشت خود به چین، بیان کرد: زمان برگشتم مشخص نیست و باید صبر کنم که این ویروس از بین برود، با مذاکراتی که با باشگاه خواهم داشت، فکر نمی‌کنم زودتر از یک ماه دیگر به چین برگردم.

این لژیونر فوتسال درباره لیگ فوتسال چین تصریح کرد: فوتسال چین از همه لحاظ از نظر (امکاناتی، زیر ساختی) سال به سال در حال پیشرفت است، مربیان و بازیکنان خارجی خوبی در لیگ چین بازی می‌کنند. همچنین سرمایه گذاری‌های خوبی در این رشته شده است.

بازیکن لژیونر ایرانی درباره اینکه آیا در ایران بازی‌های خود را ادامه می‌دهد یا به چین برخواهد گشت، بیان کرد: از ایران پیشنهادات بسیاری داشته‌ام، چند تیم با بنده صحبت کردند، ولی چون وضعیت مالی برای من اولویت دارد ترجیح می‌دهم که مجدد به چین برگردم و بازی‌های خود را آنجا ادامه دهم.

سعادتی در پاسخ به این سوال که وضعیت ورزشکاران ایرانی در چین چگونه است، افزود: وضعیت ورزشکاران در چین خوب است و تقریباً اکثریت راضی هستند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.