۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 690009

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی ۲ بر صفر بر تراکتور جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کرد.

پرسپولیس جایگاه خود را صدر تثبیت کرد

قدس آنلاین: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در حالی با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید که بخش عمده زمان بازی به درگیری و خشونت بازیکنان و اعتراض کادر فنی اختصاص داشت.

این درگیری‌ها علاوه بر چندین کارت زرد، باعث شد ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور، از بازی اخراج شود و دقایقی بازی به شدت متشنج شود و حتی تیم تراکتور قصد داشت بازی را ترک کند.

سرخپوشان تهرانی و تبریزی در حالی به مصاف هم رفتند که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و تهرانی‌ها با رسیدن به آن فاصله شأن با تعقیب کنندگان در صدر جدول را زیاد می‌کردند و تبریزی‌ها با رسیدن به سه امتیاز خود را به صدر نزدیکتر می‌کردند.

حضور هواداران دو تیم هم بر جذابیت‌های این دیدار افزوده بود و انرژی بیشتری به بازیکنان پرسپولیس داد تا در نخستین بازی پس از رفتن کالدرون با سرمربیگری گل محمدی به برتری برسند.

طبیعی بود که پرسپولیس به واسطه میزبانی در ورزشگاه آزادی دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کنند که همین اتفاق هم افتاد و این تیم پس از چند رفت و برگشت در دقیقه ۹ توسط وحید امیری در میانه میدان صاحب توپ شد و این بازیکن با ارسالی زیبا و دقیق علی علیپور را پشت مدافعان تراکتور صاحب موقعیت کرد که علیپور با ضربه‌ای دقیق از روی دستان رشید مظاهری گل برتری سرخپوشان را به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز وحید امیری که یکی از بهترین بازیکنان بازی امروز بود، با پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در آخرین دقیقه بازی شوت زیبای حاج صفی با برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل نشد. در نهایت پرسپولیس با پیروزی در این بازی، فاصلۀ خود را با دیگر تیم های بالای جدول بیشتر کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند (کارت زرد)، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده (کارت زرد)، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (کارت زرد)، مهدی ترابی (کارت زرد)، وحید امیری، علی علیپور (کارت زرد) و کریستین اوساگونا (کارت زرد) (محمدحسین کنعانی‌زادگان۸۴).

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری (کارت زرد)، میثم تیموری (سعید مهری ۵۸) (کارت زرد)، اکبر ایمانی، رضا اسدی (کارت زرد)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (رضا شکاری ۷۶)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری (عکاشه حمزاوی ۶۳).

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.