همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی در یکی از مدارس شهرک فرهنگیان همدان ۱۰ دانش‌آموز و یک معلم را راهی بیمارستان کرد.

۱۱ نفر درآتش سوزی مدرسه دخترانه راهی بیمارستان شدند
به گزارش قدس آنلاین محمدرضا بیاناتی ر ئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی همدان از آتش سوزی در یکی از مدارس شهرک فرهنگیان همدان گفت : ساعت ۱۰:۴۵ صبح یکشنبه گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یک مدرسه به مرکز ۱۲۵ همدان گزارش شد که بلافاصله ۲ اکیپ از ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۷ و ۳ اکیپ از ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
بیاناتی افزود:  دانش آموزان این مدرسه به مناسبت ایام فاطمیه، نمادی داخل راهروی مدرسه درست کرده و در آن شمع روشن کرده بودند که با افتادن شمع و آتش گرفتن پارچه‌ها، آتش گسترده شده بودکه آتش در اسرع وقت توسط نیروها خاموش شد.
وی بیان کرد: ۱۰ نفر از دانش آموزان و یک معلم به علت دودزدگی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی گفت: دانش آموزانی  که در راهروی مدرسه گرفتار بودند نیز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.
بیاناتی همچنین با اشاره به عملیات انجام شده طی روز گذشته عنوان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز یک عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق توسط آتش نشانان انجام شده است.
وی افزود: شهروندان دیروز ۴۱۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۳ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۳۴۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی همدان گفت: عملیات انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در اسلامشهر بوده و یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند توسط آتش نشانان به انجام رسیده است.
بیاناتی افزود: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به صدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در خیابان قلیانی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.