معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان تا امروز ۲۱ محموله کمک های مردمی استان شامل مواد غذایی و کالاهای ضروری به این مناطق ارسال شده است.

ارسال ۲۱ محموله کمکهای مردمی خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین گیلاسی افزود: بر حسب وظیفه انسانی و سازمانی در کمک به سیل زدگان، پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در مناطق مختلف استان ایجاد شد تا روند کمک رسانی  با سرعت بیشتری جریان داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۲۱ محموله کمک های انسان دوستانه از خراسان رضوی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است ادامه داد: در این مدت ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان مجموع کمک های مردمی جمع آوری شد که ۲۰۶ میلیون تومان آن به صورت نقدی و مابقی در قالب غیر نقدی وکالا شامل : مواد غذایی فاسدنشدنی، پتو، لوازم خانه وکالاهای اساسی، اقلام بهداشتی، البسه و آب معدنی است.

گیلاسی ادامه داد: این ۲۱ محموله ارسالی در قالب ۴ تریلی، ۱۳ کامیون ۱۰ تنی و ۴ کامیونت ارسال شد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه همچنان پایگاه های این نهاد در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اماده جذب کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، افزود: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۱۷۱۱-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا شماره حساب  ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱  با شناسه پرداخت ۸۸۰۴۰۱۹۴۰ به این منظور پرداخت کنند.

گیلاسی کمک های غیرنقدی مورد نیاز مناطق سیل زده را شامل پتو، آب معدنی،  موادغذایی، با تاریخ انقضای حداقل ۶ ماه و اقلام بهداشتی دانست .

شایسته ذکر است: نیکوکاران می توانند کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷* را با تلفن های همراه خود شماره گیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.