خراسان شمالی- مدیرشبکه مخابرات منطقه خراسان شمالی از ایجاد بستر مناسب مخابراتی و اجرای زیرساختهای فیبر نوری به میزان بیش از ۳۴ کیلومتر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

بستر سازی بیش از ۳۴ کیلومتر فیبر نوری در شهرکهای صنعتی خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی،  هادی ایزانلو با اشاره به مزیت‌های اتصال شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شبکه فیبر نوری افزود: طی سال جاری مخابرات منطقه در راستای توسعه تکنولوژی ارتباطی و بستر سازی مناسب جهت رشد صنایع داخلی  و در تعامل با شرکت شهرکهای صنعتی بیش از ۳۴ کیلومتر فیبر نوری ویژه شهرکهای صنعتی فراهم کرده است.
وی یکی از مهمترین اولویت های زیرساختی، را شبکه فیبر نوری دانست و اظهار داشت: کم هزینه بودن، پهنای باند بالا و مصرف برق پایین از مزایای نصب و راه اندازی فیبر نوری برای انتقال داده‌ها ست و بر همین اساس از برنامه‌های سال ۹۸ اجرای طرحهای فیبر دسترسی در شهرکهای صنعتی استان در قالب طرحهای اختصاصی بوده است. 
ایزانلو تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ کیلومتر فیبر نوری در منطقه ویژه اقتصادی در مرکز استان و بیش از ۷ کیلومتر در شهرک صنعتی فرش اجرا و به اتمام رسیده است و پروژه بستر سازی به طول ۴ کیلومتر در شهرک صنعتی شهید محمدزاده شهر گرمه  و ۱۲ کیلومتر در شهرک صنعتی جاجرم در دست اجرا است.
وی تاکید کرد: با بستر سازی فیبرنوری در شهرکهای صنعتی استان امکان دسترسی مشترکین و صاحبان صنایع در این مناطق به سرویسهای مخابراتی از جمله سرویس FTTH  فراهم می شود.
      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.