نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگی‌های خودروسازی از ارائه خدمات پس از فروشی که هزینه بالایی دارند، شانه خالی می‌کنند.

نمایندگی‌ها از ارائه خدمات پس از فروش شانه خالی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش، گفت: لیست خدمات پس از فروش در تمام خودروسازی‌ها تعریف شده بنابراین هر یک از این شرکت‌ها می توانند با انتشار این لیست در اینترنت از حقوق مصرف کنندگان خود حمایت کرده و از بروز تخلف در نمایندگی‌ها جلوگیری کنند.

ضرورت انتشار لیست خدمات پس از فروش رایگان

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که مشتریان لیست خدمات پس از فروشی که باید توسط نمایندگی‌های فروش ارائه شود در اختیار داشته باشند، در صورت بروز کوتاهی و شانه خالی کردن نمایندگی‌ها از انجام وظایف، تخلف را گزارش می‌کنند.

وی اظهار کرد: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگی‌ها نه تنها در ارائه خدمات پس از فروش -که معمولی هستند- کوتاهی می‌کنند، بلکه از ارائه خدماتی که هزینه بالایی دارند نیز شانه خالی می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: در صورتی که مردم از حقوق خود درباره ارائه خدمات پس از فروش -که باید به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد- اطلاع داشته باشند به راحتی می‌توانند از بروز تخلف و کم کاری نمایندگی های در ارائه خدمات پس از فروش جلوگیری کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد، ادامه داد: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگی‌های متخلف برخورد شود.

منبع: خانه ملت 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.