ثبت نام اهالی رسانه برای شرکت در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز شد.

آغاز نام نویسی اصحاب رسانه در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ثبت نام برای حضور در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تا ۱۰بهمن ماه ادامه می‌یابد.

طباطبایی افزود: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری استان خراسان رضوی می‌توانند حداکثر نام چهار خبرنگار و عکاس را برای حضور در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام کنند.

او گفت: عکاسان و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به آدرس اینترنتی https://khrz.farhang.gov.ir  ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

قائم مقام دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: مهلت ثبت نام در این سامانه قابل تمدید نیست و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

طباطبایی افزود: برای خبرنگاران و عکاسانی که در این سامانه ثبت نام کنند کارت ویژه صادر می‌شود و آنان می‌توانند با ارایه این کارت در سالن ویژه‌ای که در محل نمایش فیلمهای جشنواره برای اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است همراه با تماشای فیلم به فعالیت رسانه‌ای خود نیز بپردازند.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه سال جاری در سینماهای مشهد برگزار می‌شود و امسال بخش "پروانه‌ها" ویژه فیلمهای کودک و نوجوان و بخش "جشن دوسالانه سیمرغ" ویژه معرفی تولیدات برتر سینمایی خراسان رضوی به این جشنواره افزوده شده است.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.