پیروزی مقابل الکویت موجی از امیدواری در اردوی استقلال به پا کرده است تا این تیم پس از عبور از سد الریان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

حمیدرضاعرب/

پیروزی مقابل الکویت موجی از امیدواری در اردوی استقلال به پا کرده است تا این تیم پس از عبور از سد الریان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

در شبی که آبی‌ها با مشکلات و حواشی بسیار رخ در رخ الکویت قرار گرفته بودند، بی توجه به تمام مصیبت‌هایی که در روزهای اخیر سپری کرده بودند توانستند با بردی ارزشمند و پر گل حریف کویتی را از پیش رو بردارند و یک گام به مرحله گروهی نزدیک شوند. پس از پیروزی استقلال مقابل الکویت فرهاد مجیدی حرف‌هایی با بازیکنان زد که قابل تأمل بود.

*هشدار مجیدی

مجیدی به موضوع مهمی اشاره کرده که شاید کلید موفقیت استقلال در بازی با الکویت هم باشد. فرهاد به بازیکنان گفته: «ما نباید ازاین برد مغرور شویم. برد بزرگ و خوبی بود. من خوشحالم و شما هم خوشحالید اما کار ما تازه شروع شده و باید با همین انگیزه در بازی بعد مقابل الریان قرار بگیریم. آن‌ها تیم خوبی هستند. بی گمان قوی‌تر از الکویت خواهند بود و ما باید با انگیزه‌ای که مقابل الکویت قرار گرفتیم مقابل این تیم هم ظاهر شویم. به همه شما توصیه می‌کنم از باد این پیروزی خارج شوید».

*جنگجویان آبی

مجیدی درباره نمایش تیم نیز با بازیکنان صحبت‌هایی انجام داده است. او از همه راضی است: «همه شما تلاش کردید ومن شما را تحسین می‌کنم. خسته نباشید. این برد نتیجه زحمات شما بود. اما امیدوارم بردهای ما ادامه داشته باشد. ما باید پیوسته پیروز باشیم و با همین روحیه به لیگ برگردیم. مردم منتظر دومین برد ما در بازی‌های پلی‌آف آسیا هستند. نباید آن‌ها را چشم انتظار بگذاریم. باید ببریم تا خستگی این روزها از تن هواداران ما هم خارج شود».

* تفکرات استراماچونی - مجیدی

مجیدی حالا می‌داند که بازی با الریان هرگز شباهتی به بازی با الکویت نخواهد داشت. او از غروری که ممکن است بازیکنانش را فرا گرفته باشد عمیقاً نگران است. به همین دلیل آقای سرمربی می‌کوشد تا قبل از بازی با الریان ضرب غرور شاگردانش را بگیرد تا آن‌ها با انگیزه مقابل دومین رقیب قراربگیرند. استقلال والریان سه شنبه یعنی فردا شب رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. استقلال سابقه پیروزی مقابل تیم‌های قطری را دارد و سابقه شکست هم درکارنامه این تیم مشاهده می‌شود اما باید دید که این بار تیم استقلال با تلفیقی از تفکرات استراماچونی - مجیدی به کجا می‌رسد و آیا قادر است از سد این تیم خوب قطری بگذرد یا خیر!؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.