همدان - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: مراسم حرم تا حرم در از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع )تا آستان مقدس شاهزاده حسین ع همدان برگزار می گردد.

مراسم حرم تا حرم همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س) در همدان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اوقاف استان همدان حجت الاسلام رضوی از برگزاری مراسم حرم تا حرم همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز چهارشنبه از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) به سمت آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آغاز مراسم بعد نماز مغرب و عشاست از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: با شرکت هیات‌های عزاداری برنامه‌های مختلفی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در نظر گرفته شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مراسم در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) با اجرای مداحی و سخنرانی همراه است افزود: برنامه با محوریت دفتر نماینده، ولی فقیه و همکاری اداره اوقاف شهرستان و سپاه همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه اجرای برنامه نیز با موسسه آل طه است خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تبیین نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در ولایت‌پذیری و بیان نقش مادری و همسری ایشان برای مردم به ویژه نسل جوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.