مستند «جهان جواد» که روایتی درباره شهید مدافع حرم جواد جهانی است، پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۹.۳۰صبح در پردیس سینمایی هویزه مشهد رونمایی و اکران خواهد شد.

رونمایی و اکران مستند «جهان جواد» در مشهد

به گزارش قدس آنلاین،   جواد محمدزاده مدیرتولید و روابط عمومی این اثر گفت: مستند «جهان جواد» در روایتی ساده و صمیمی تلاش کرده بخش هایی از زندگی و جهاد  شهید  جواد جهانی،  شهیدمدافع حرم را به تصویر بکشاند. در این اثر که بخش قابل توجهی از آن را تصاویر مستند مرتبط با این شهید در سوریه تشکیل می دهد، دو همرزم از جمله مداح اهل بیت حاج احمد واعظی که در سوریه همراه وی بوده اند، در خاطراتی شنیدنی لحظات شهادت شهید جواد جهانی در منطقه حلب سوریه را روایت می کنند. شهید جواد جهانی از مدافعان ایرانی و مشهدی تیپ فاطمیون بود که ۲۲آبان۹۵ در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

محمدزاده با اشاره به عوامل تولید مستند «جهان جواد» گفت: سیدصادق غفوریان کارگردانی و پژوهش این اثر را برعهده داشته و تدوین را سیدمحمدرضا تهامی انجام داده است. مستند «جهان جواد» توسط موسسه فرهنگی هنری خراسان، آخرین خبر و کانون بسیج رسانه شهیدان جهانی و سیدی تهیه شده است.

بنابر گفته وی این مستند پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸ ساعت ۹:۳۰ طی مراسمی با حضور خانواده و همرزمان این شهید در پردیس سینمایی هویزه اکران و رونمایی خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.