مدیر آب و فاضلاب روستایی مشهد، با بیان اینکه پروژه‌ها باید روی سامانه قرار گیرد تا پیمانکاری برای آن انتخاب شود، گفت: پروژه آبرسانی شهرآباد را برای مناقصه بر روی سامانه قرار دادیم و بار اول فقط یک پیمانکاردر این مناقصه شرکت کرد، اکنون نیز برای بار دوم آن را به مناقصه گذاشته‌ایم.

پروژه آبرسانی روستای «شهر آباد» مشهد لنگ یک پیمانکار

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد روغنی در تشریح روند اجرایی شدن پروژه‌های مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی مشهد گفت: پروژه‌ها باید روی سامانه دولت قرار گیرد تا پیمانکار انتخاب شود و مثل گذشته نیست که ما بتوانیم قرارداد ببندیم.

وی بیان کرد: پروژه آبرسانی شهرآباد را برای مناقصه بر روی سامانه قرار دادیم که بار اول به جز یک پیمانکار، پیمانکار دیگری در این مناقصه شرکت نکرد که عملا طبق قانون حذف می‌شد و نمی‌توانستیم آن را انتخاب کنیم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی مشهد با اشاره به اینکه قانون و روال اینگونه است که مجددا پروژه را به مناقصه بگذاریم و نمی‌توانیم خارج از چهارچوب قانون عمل کنیم، تشریح کرد: اکنون برای بار دوم پروژه را به مناقصه گذاشتیم و پروژه را به پیمانکاران معرفی کردیم که ۱۵ بهمن ماه پایان مهلت شرکت در مناقصه است.

روغنی ضمن بیان این موضوع که اگر پیمانکاری در مناقصه شرکت کرده و برنده اعلام شود، آغاز به کار می‌کند و پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد، مطرح کرد: اگر این مرتبه نیز پیمانکاری در مناقصه شرکت نکند، پروژه برای بار سوم به مناقصه گذاشته می‌شود و اگر این بار هم پیمانکاری شرکت نکند، دست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی باز است و می‌تواند پیمانکاری را برای انجام پروژه انتخاب کند.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.