البرز- عضو شورای شهر کرج گفت: تعداد آتش نشانان کلانشهر کرج در شورای پنجم با ۲۵ درصد افزایش به ۵۵۵ نفر رسیده است.

رشد ۲۵ درصدی تعداد آتش‌نشانان کلانشهر کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی از توسعه مطلوب تجهیزات و ایستگاه های آتش نشانی در دوره پنجم شورا خبر داد و افزود: تعداد نیروهای این سازمان با احتساب نیروهای در حال جذب از طریق آزمون و استفاده از پرسنل شرکتی مازاد سایر قسمت های شهرداری در سال جاری  افزایش داشته است که با این اقدام به استانداردهای ملی و بین المللی بسیار نزدیکتر شده ایم.

وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو، تعداد ایستگاه های آتش نشانی را در دوره چهارم شورا ۲۶ ایستگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد در شورای پنجم به ۲۹ ایستگاه رسیده و سه ایستگاه نیز در حال احداث است و با این حساب تعداد ایستگاه های آتش نشانی به عدد ۳۲ رسیده و به میزان ۲۳ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: با افزایش یک ایستگاه دیگر، کلانشهر کرج به سطح استاندارد ملی و بین المللی می رسد.

این مسئول ادامه داد: همچنین تعداد خودروهای عملیاتی این سازمان از ۹۷ دستگاه در پایان شورای چهارم به ۱۰۶ دستگاه در پایان سال ۹۸ خواهد رسید که به میزان ۹ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.