معاون عملیات آتش نشانی مشهد از امداد رسانی گرو های نجات ۲ ایستگاه آتش نشانی مشهد به نگهبان سانحه دیده در یک پروژه ساختمانی در شرق این شهر خبر داد.

فرو رفتن میلگرد در بدن نگهبان جوان، حادثه ای دلخراش را رقم زد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر سقوط نگهبان یک ساختمان در حال احداث بر روی میلگردهای این پروژه ساختمانی ستاد فرماندهی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه های ۶ و ۲ را به محل حادثه در بلوار میرزا کوچک خان، اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی در محل مشخص شد در حادثه مذکور، نگهبان ۲۱ ساله این پروژه در حین تردد به دلیل نامعلومی دچار حادثه می گردد و از ارتفاع حدودا ۱۰ متری به داخل گودبرداری سقوط کرده که متاسفانه یک عدد میلگرد بطرز دلخراشی در بدن این فرد فرو رفته و موجب مصدومیت شدید وی می گردید.

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی ادامه داد:نجاتگران آتش‌نشانی بی‌درنگ با ایمن‌سازی کامل محل حادثه و با بکارگیری تجهیزات ویژه ضمن رها سازی فرد از میان میلگردها با رعایت کامل اصول ایمنی، مصدوم را روی برانکارد فیکس کردند و سپس برای ادامه عملیات امدادی این نگهبان مجروح را تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد تصریح کرد: این نگهبان جوان که از ناحیه ران پا و شکم به سختی زخمی شده بود، بلافاصله توسط آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد و سپس گروهی دیگران از نجاتگران آتش نشانی با حضور در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تحت نظارت پزشکان در اتاق عمل عملیات نهایی برش زدن باقیمانده میلگرد فرو رفته در بدن این فرد را با موفقیت انجام دادند.

شایان ذکر است این فرد برای سیر مراحل درمانی همچنان در بیمارستان بستری است و علت دقیق وقوع این حادثه برای این فرد توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.