زنجان-مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: زنجانی ها  ۱۰میلیون متر مکعب  در روزهای سرد سال گاز مصرف کرده اند.

مصرف بی سابقه گاز زنجانی ها در روزهای اخیر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:موسی احمدلو مدیر عامل شرکت  گاز استان زنجان در نشست خبری روز دوشنبه با تاکید بر مصرف بهینه گازگفت:اولویت شرکت تاکید بر مشترکین خانگی است.
احمدلو با اشاره به برنامه های دهه فجرافزود:۲۷پروژه در این ایام به بهره برداری می رسد  که اعتباری بالغ بر ۴۲۴میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
وی یاد اورشد: ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۸۷.۹درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردارند. 
وی با اذعان  به اینکه همچنین در ایام دهه فجر ۴۴واحد صنعتی و تولیدی   به شبکه گاز دسترسی پیدا می کنند افزود: گاز رسانی به  این تعداد از واحدهای تولیدی اعتبار ۳۹میلیاردو ۱۶۶میلیون ریال در برداشته است.
احمدلو با بیان اینکه برای بهبود و دریافت غیر حضوری خدمات مرکزالکترونیک  با  ۴۰میلیارد ۳۱۰میلیون ریال  به بهره برداری رسیده است از ارائه ۲۲ خدمت شرکت گاز به صورت غیر حضوری  همزمان با دهه فجر خبرداد.
 وی از بهره مندی ۳۴۲هزار مشترک گاز در سطح استان خبرداد و یاد اورشد:از این تعداد۲۳۲هزارو ۷۶مشترک شهری و ۸۴هزارو ۹۴۶مشترک روستایی هستند.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افزود:۲۳هزار مشترک تجاری و ۱۲۳۰مشترک صنعتی  از نعمت  گاز برخوردارند.
احمدلو با تاکید بر اینکه ۳نیروگاه بزرگ و ۱۱نیروگاه مقیاس کوچک گاز رسانی شده است.
  ابراز داشت:  ۲هزارو ۳۳۷ کیبومتر شبکه در  شهرهای استان زنجان  اجرا شده است.
احمدلو اظهارداست: ۱۰۸ هزار انشعاب شهری و ۴ هزار و ۳۷۸ کیلومتر شبکه در  روستاهای استان زنجان اجرا شده است.
 مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص میزان صدمات ناشی از گازگرفتگی در سطح استان زنجان گفت: خوشبختانه با وجود افزایش سالیانه  ۱۳تا۱۶هزارمشترک،  مشترکین گاز استان زنجان هر سال شاهد کاهش میزان صدمات ناشی از گازگرفتگی در استان زنجان هستیم.
 احمدلو در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در خصوص میزان مصرف گاز در روزهای سرد ادامه داد:طی  چند روز اخیر ۱۰ میلیون متر مکعب در روز،گاز مصرف شده  است.
وی  در بخش دیگری از سخنانش به میزان مطالبات شرکت گاز اشاره کرد و گفت: شرکت گاز ۸۷ میلیارد تومان مطالبات دارد که این  میزان ۲۰ میلیارد تومان خانگی و ۲۴ میلیارد تومان نیز در بخش صنعتی است.
 وی از ثبت نام ۸۴.۵  درصد  مشترکین در سامانه الکترونیکی خبر داد و گفت: ۷۰ درصد بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها از طریق وزارت نفت تامین می شود که پرداخت بموقع مطالبات گاز ضروری است.
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.