بارش‌های پراکنده و رگباری از روز پنجشنبه هفته‌ جاری تا صبح جمعه برای نیمه جنوبی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

بارش‌های پراکنده نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در این مدت افزایش ابرناکی، وزش باد و افزایش چند درجه‌ای دما در این استان را نیز خواهیم داشت.
غلامرضا ضیاء شهابی افزود: میانگین دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز روند افزایشی خواهد داشت که این روند تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.
وی بیشینه دمای هوای امروز مشهد را هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: این دما برای روزهای آتی به تدریج افزایش یافته و به بالاتر از ۱۰ درجه خواهد رسید.
وی گفت: مدل‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جو به نسبت پایدار برای امروز و فردا در استان خراسان رضوی است که افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی استان را به دنبال خواهد داشت.

شهابی افزود: طی این مدت در شهرهای بزرگ و صنعتی استان مانند مشهد شاخص کیفیت هوا در برخی ساعات شبانه روز در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تربت‌حیدریه با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.