مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از راه اندازی سامانه جامع روابط کار در روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سامانه جامع روابط کار ۲۲ بهمن راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان  در نشست با مدیران و تیم آموزشی سامانه جامع روابط کار حوزه مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان- که برای اجرای سریع و ضربتی سامانه جامع روابط کار شامگاه ۷ دی برگزار شد- با تاکید بر اهمیت اجرای این سامانه، بر لزوم تسریع در روند ثبت نام کارگران و کارفرمایان استان در دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت تاکید کرد.

وی با اشاره به مزایای فراوان این سامانه، کارگران و کارفرمایان خوزستان را مستحق بهترین خدمات کشور دانست و خواستار تسریع در آماده سازی امکانات و آموزش نیروی انسانی برای استفاده جامعه کار استان از خدمات این سامانه شد.

غمگین هدف از اجرای سامانه جامع روابط کار را امکان استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات به منظور توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم به مشتری دانست که سبب رضایتمندی بیشتر در میان جامعه هدف خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان  از مسوولان ادارت شهرستانی و ستادی خواست تمهیدات لازم را از طریق فضای مجازی و حقیقی در تشریح اجرایی شدن این سامانه بکار گیرند تا سامانه عملیاتی شود.

گفتنی است: از ٢٢ بهمن ماه سال جاری همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلیه کارگران و کارفرمایان سراسر کشور از مزایای خدمات الکترونیکی این سامانه ملی بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.