با تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مقرر شد کمیته ملی تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان تشکیل شود.

تشکیل کمیته ملی برای تامین مالی پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد استانی، علیرضا رزم حسینی استاندار و جمعی از مدیران استانی عضو این ستاد در محل دفتر وزیر اقتصاد برگزار شد.

در این جلسه مشکلات پیش روی پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد کمیته‌ای در سطح ملی و به ریاست معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور مدیران بانک ها تشکیل و درباره نحوه تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری تصمیم گیری شود.  

نخستین جلسه این کمیته هفته آینده در تهران برگزار و تصمیمات لازم برای تامین مالی پروژه های مهم سرمایه گذاری خراسان رضوی اتخاذ خواهد شد.

موضوع افزایش اختیارات شعب استانی بانک ها در پرداخت تسهیلات هم موضوع دیگر مطرح شده در جلسه امروز بود. همچنین در این جلسه با موافقت وزیر اقتصاد، مقرر شد ضمن ابلاغ تفیض اختیار به شعب استانی بانک ها، برای تامین سرمایه ثابت پروژه ها پیگیری های لازم انجام شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع بندی این جلسه، دستوراتی هم برای رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری و گمرک صادر کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.