همدان- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انجام ۳۳۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان ادامه داد: از آغاز سال تا پایان دی ماه سامانه ۱۲۵ همدان ۱۴۰هزار و ۷۷ تماس دریافت کرده که از این تعداد ۳ هزار و ۳۳۳ مورد منجر به عملیات شده است.

انجام بیش از ۳۳۰۰ هزار عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان آتشپاد محمد رضا بیاناتی  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان  با اشاره به ثبت ۱۴ هزار و  ۵۲۸ مورد تماس اشتباه بیانکرد : ۷ هزار و ۴۶۲ مورد تماس برای دریافت مشاوره، ۱۵ مورد گزارش آتش‌سوزی کذب و ۱۱۴ هزار و ۷۳۹ مورد ایجاد مزاحمت داشتیم.

 بیاناتی در تشریح این خبرگفت:۱۷۸۸ مورد از عملیات های انجام شده اطفاء حریق بوده است که اطفاء حریق پوشش گیاهان خود رو با ۸۸۶ مورد، اماکن  مسکنونی با ۲۰۱ مورد وسائط نقلیه با ۲۰۱ مورد،باغات و فضای  سبز با ۱۲۵ مورد و مراکز تجاری با ۸۲مورد بیشترین تعداد عملیات در این حوزه را شامل شده است

وی با بیان اینکه  یکهزار و ۷۶۳عملیات اطفاء حریق داخل و ۲۵ عملیات خارج از محدوده شهری انجام گرفته است اظهار کردد: عامل بروز ۷۰۲ حادثه آتش‌سوزی عمدی، ۱۰۶۰ حادثه غیر عمدی و ۲۵ حادثه در دست بررسی کارشناسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان  با اشاره به اینکه آتش‌نشانان ۶۵ نفر شامل ۲۹ مرد و ۳۶ زن را در عملیات‌های اطفاء حریق نجات داده‌اند تصریح کرد: در حوادث آتش سوزی ۴۵ نفر شامل ۳۰ مرد و ۱۵ زن و ۴ نفر از آتش ن نان مصدوم شده‌اند و متأسفانه یکی از شهروندان جان خود را از دست داده است.

بیاناتی از انجام ۱۱۰ مورد عملیات احتیاط حریق در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۲ مورد احتیاط حریق در اماکن  حساس، ۵۳ مورد به دستور شورای تأمین و ۱۵مورد در مناسبت‌ها بوده است.

وی با اشاره به انجام یکهزار و ۴۳۵عملیات امداد و نجات طی سال جاری خاطرنشان کرد: نجات حیوانات با ۲۵۵ مورد، مهار حیوانات با ۲۳۷ مورد، نجات افراد محبوس شده در آسانسور با ۲۷۰ مورد، نجات افراد محبوس شده در اماکن مختلف با ۲۴۵ مورد، رفع آبگرفتگی و امداد و نجات در سیلاب‌ها با ۱۰۴ مورد و رهاسازی اندام بدن از داخل اشیا و اجسام با ۹۷ مورد بیشترین تعداد عملیات‌ها بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.