خراسان شمالی- صبح امروز سه شنبه نشست کارگروه‌های ستاد ایام­ الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان با حضور کارگروه حوزه و روحانیت، کارگروه هیئات مذهبی و تشکلهای دینی و کارگروه قرآن، کارگروه زنان و خانواده، کارگروه ارتباطات و اطلاع‏ رسانی و کارگروه مساجد برگزار شد.

پخش ۱۰ هزار دقیقه برنامه در ایام دهه فجر در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی در این نشست از پخش ۱۰ هزار دقیقه برنامه در چهار حوزه سیما، رادیویی، خبر و فضای مجازی طی ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: در مجموع در بازه زمانی دهه فجر به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ۲۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی، ۶۸۰۰ دقیقه برنامه در سیما و ۳۰۰ دقیقه محتوا در حوزه خبر و فضای مجازی به مخاطبین ارائه خواهد شد.

حمید قربانی جم پخش برنامه میدان انقلاب هر شب از شبکه اترک، ویژه برنامه صبح انقلاب، برنامه صدای انقلاب از رادیو پخش مستند رادیویی با موضوع انقلاب، زنگ خدمت با تبیین دستاوردهای نظام با حضور مسئولین، برنامه های پرسمان، ضربان و صدای روستا، گزارش و مصاحبه با کارآفرینان، نخبگان و فعالان انقلابی ۸ شهرستان را از جمله برنامه های این کارگروه طی ایام دهه فجر عنوان کرد.

وی همچنین افزود: همچنین سعی بر آن است در هر نقطه از استان که اینترنت پاسخگو باشد راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت زنده و مستقیم ارتباط بگیریم.

جانشین کار گروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان شمالی نیز گفت: با توجه به طرح بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری در این ایام کارگاه آموزشی مرتبط با این موضوع را در این دهه خواهیم داشت.

حجت الاسلام مهدی مهرپویان برگزاری همایش جهادی انقلابی، اعزام مبلغان به راهیان نور، همایش خانواده انقلابی ویژه روحانیون و اکران فیلم با موضوع انقلاب در حوزه ها و نشست های علمی ویژه ثمرات گفتمان مقاومت را از دیگر عناوین برنامه ها عنوان کرد.

مسوول کار گروه هیات مذهبی و تشکل های دینی نیز از اجرای ۷۰ عنوان برنامه با دو هزار و ۸۰۰ ریز برنامه در این دهه خبر داد که برگزاری همایش تجلیل از موذنان و اعزام ۲۶۰ مبلغ و مبلغان به مناطق مختلف استان و پویش ملی یک میلیون ختم قرآن از اهم این برنامه ها است.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو افزود: همچنین در این ایام، الیاس عبدالله از نیجریه و محمدصادق شجاعی از هند به عنوان مبلغ خارجی در برنامه ها مشارکت دارند.

همچنین رییس کارگروه زنان و خانواده نیز از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه توسط این کارگروه در این ایام خبر داد و  گفت:  ۱۰ درصد این برنامه‌ها از برنامه‌های محوری و شاخص هستند.

ملیحه یغمایی افزود: در مجموع برنامه‌های این کارگروه در ایام الله دهه فجر با محوریت حمایت از زنان کارآفرین، آموزش زنان و ایجاد بستر لازم جهت حضور پرشور بانوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است که در این راستا از بانوان برجسته و توانمند استان هم تقدیر خواهد شد.

وی گفت: همزمانی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدای سپاه به منظور حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم رفت.

وی ایجاد بازارچه به منظور عرضه تولید محصولات بانوان، افتتاح چند پروژه که توسط بانوان کارآفرین استان شکل گرفته را از دیگر برنامه های این کارگروه ذکر کرد.

مسئول کارگروه مساجد هم به اجرای برنامه «۱۰ شب ۴۱ مسجد» در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: حضور اکیپ پزشکی در مساجد، اکران فیلم و سخنرانی با محوریت تبیین گام دوم انقلاب از جمله برنامه های این مساجد است.

هاشم شیرازیان با اشاره به احصاء مشکلات و نیازمندی های محله های اجرای این طرح گفت: مسائل حوزه بهداشت، خدمات شهری، خدمات حمایتی و فعالیت های کارآفرینی از جمله مواردی است که مسئولان مرتبط با آن حوزه با حضور در این برنامه ها به رفع مشکلات و حل مسائل می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.