یزد- جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : ۱۰۰ستاد دهه فجردر استان و شهرستان های استان تشکیل شده و بیش از ۶هزار ویژه برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان برگزار خواهد شد .

۶هزار ویژه برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان بر گزار خواهد شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، سعید زارع پیش ازظهر سه شنبه در نشست خبر ی با اصحاب رسانه استان اظهارداشت : به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از ۶هزار ویژه برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان بر گزارخواهد شد.

وی افزود :  در مرکز استان یزد ۳۲ کارگروه تخصصی عهده دار برنامه ریزی ایام الله دهه فجربه صورت استانی هستند و به همین منظور ۱۰۰ستاد اصلی  در استان و شهرستان های استان تشکیل شده است .

 زارع تصریح کرد : بیش از ۶هزار ویژه برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان بر گزار خواهد شد و اکثریت این برنامه ها  برنامه های دینی  و تربیتی است که در راستای  معرفی ارزش های انقلاب  اسلامی به ویژه معرفی انقلاب به نسل جوان است .

تشکیل ۱۴۰۰دانش آموزی

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در سال جاری سعی مابراین است که برنامه های اجرایی ایام الله دهه فجر مردمی محور باشد و ۱۴۰۰ ستاد درقالب ستاد دانش آموزی با توجه  به اهمیت انقلاب برای این قشراز جامعه و ضرورت و آشناسازی نسل جوان با مبانی و اهداف و ارزش های انقلاب تشکیل شده است

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان افزود:دهه فجر بازخوانی دوباره ارزش های انقلاب  اسلامی و دهه تحکیم  وبرقراری ارتباط بین نسلی  است و این موضوع باید  از طریق برنامه ها ی محتلف و با کیفیت مناسب  ارائه گردد.

 زارع خاطر نشان ساخت : مراسم بزرگداشت روز۱۲بهمن با نشست تفسیر قرآن  کریم توسط آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه دراستان آغاز و پس از آن رژه موتورسواران به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و ورود پربرکت حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نواختن زنگ انقلاب در ۴۰۰مدرسه استان

وی از نواختن زنگ انقلاب در ۴۰۰مدرسه استان خبر داد و گفت : برگزار ی محفل انس با قرآن ، گردهمایی طلاب و روحانیون و ائمه جماعات در دفترآیت الله ناصری نماینده ولی فقیه  دراستان ، برگزاری همایش مهدویت ، شاد پیمایی عروسک ها،برگزاری نشست های معرفت افزایی و بیان جریانات انقلاب ،برگزاری جشنواره  نمایش عروسکی با ۱۶اثر در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان از مهمترین و شاخص ترین برنامه ها ی ستا دهه فجر استان است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.