تمام بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی تا نیمه اول سال ۹۹ به "وب کیوسک" مجهز می‌شوند.

بیمارستانهای خراسان رضوی به وب کیوسک مجهز می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز  در مراسم رونمایی از دستگاه وب کیوسک بیمارستان امام رضا (ع) و اورژانس عدالتیان مشهد گفت: این اقدام در راستای تسهیل و سرعت گرفتن روند ارائه خدمات به بیماران و صرفه‌جویی در نیروی کار،  هزینه کاغذ و کاهش بوروکراسی اداری در مراکز درمانی انجام خواهد شد.

سید مسعود ساداتی افزود: پیش از این دستگاه وب کیوسک در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) راه اندازی شده است که طی یک ماه  پنج هزار بیمار از قابلیت این دستگاه استفاده کردند و این آمار در بیمارستان امام رضا ۱۵ هزار بیمار در ماه پیش‌بینی شده است.  

وی ادامه داد: نصب دستگاه وب کیوسک در بیمارستان قائم (عج)  مشهد نیز در دست اقدام است.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با نصب دستگاههای وب کیوسک، صندوق‌های دریافتی در بیمارستان‌ها برداشته می‌شود که این اقدام حذف صف‌های طولانی مردم برای دریافت خدمت، صرفه جویی در نیروی کار و کاهش بوروکراسی اداری را به دنبال دارد.

در حال حاضر حدود پنج میلیون نفر از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه این جمعیت توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

حدود ۶۰ بیمارستان در استان خراسان رضوی دایر است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.