به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی فراخوان دومین جشنواره ملی «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خود کفایی» خانواده اعلام شد.

فراخوان دومین جشنواره ملی «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده»

به گزارش قدس آنلاین، مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با عنایت به شعار سال (رونق تولید) و محوریت حمایت از کالای ایرانی و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی خانواده محور، زمینه سازی پرورش بانوان خلاق و مولد، ارتقاء سطح کارآفرینی و تولید در خانواده با همکاری شرکت کسب و کار رضوی، موسسه کیفیت رضوی، دومین جشنواره «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده» را  برگزار می‌کند.    
شاخص‌های ارزیابی این جشنواره شامل؛ تناسب با ویژگی‌های زنانه، لحاظ شدن کرامت، شأن و منزلت زنان در اعطای موقعیت شغلی، زمینه محوری و توجه به نیازهای بومی، فعال سازی، تقویت، ارتقاء و توسعه توانمندی و رشد معرفتی و مهارتی بانوان در راستای نقش خود در خانواده، سلامت روان بانوان در محیط کار، سازگاری با نقش زن در خانواده، ارزش آفرینی و فایده‌مندی(سودآوری مادی و معنوی)، بهره گیری از ظرفیت‌های بومی، توجه جدی به معضلات فرهنگی اجتماعی و... است.
همچنین اعطای نشان طیب به کسب و کارهای برتر(موسسه کیفیت رضوی)، استفاده از خدمات سامانه خدمات عمومی کسب و کار پیشه(شرکت کسب و کار رضوی)، استفاده از سامانه‌های فروش مجازی و حقیقی شبکه بازار رضوی، فراهم شدن فرصت شناخت متقابل کسب و کارهای خانواده محور، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر در قالب جوایز مادی و معنوی، بهره‌مندی از خدمات فرهنگی و آموزشی از جمله مزیت‌های این جشنواره برای شرکت کنندگان است.
شرکت کلیه بانوان در جشنواره «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خود کفایی» آزاد است و تنها کافیست علاقمندان فرم ثبت نام را بر روی سایت banovan-aqr.ir تکمیل کنند.
محورهای این جشنواره در دو بخش صنایع فرهنگی و صنایع غذایی می‌باشد که کالاهای فرهنگی همچون صنایع دستی، مد لباس اسلامی ایرانی، اسباب بازی و سایر تولیدات فرهنگی هنری و تربیت و خدمات فرهنگی همانند الگوهای آموزشی، تربیتی و تبلیغی ترویجی در محور صنایع فرهنگی است و تولیدات و خدمات از زیرمجموعه‌های صنایع غذایی می‌باشد.
مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ماه سال جاری است و آیین اختتامیه این جشنواره ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.