شرکت‌های فولادی تا پایان سال ۹۸ در شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور سهامدار می‌شوند.

سهامدار شدن شرکت‌های فولادی  در شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب دریای عمان  به شرق کشور /تعیین محل برداشت آب در سواحل چابهار

به گزارش قدس آنلاین، جلسه هماهنگی انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور  با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، خداداد غریب‌پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو و مدیران شرکت‌های فولادی در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد. 
در این جلسه موضوع مشارکت ایمیدرو و شرکت‌های فولادی در پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به استان‌های شرقی کشور مورد بررسی قرار گرفت. 
در نهایت مقرر شد حداکثر تا پایان سال جاری شرکت‌های فولادی برابر تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده، در شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب از دریای عمان، سهامدار شوند. 
همچنین در این جلسه مصوب شد برای عملیاتی شدن پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور، شرکت های فولادی با وزارت نیرو تفاهم نامه‌ای منعقد کنند. 
در جلسه هماهنگی انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور با حضور استانداران خراسان‌رضوی و سیستان و ببوچستان و مدیران شرکت‌های فولادی، محل دقیق اجرای تاسیسات و برداشت آب در سواحل چابهار به تایید رسید.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.