همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهراء(س)، جمعی از بیماران سرطانی از استان‌های تهران و گلستان با مساعدت آستان قدس رضوی به بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

جمعی از بیماران خاص به بارگاه مطهر امام رئوف(ع) مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، این کاروان ۴۰ نفر از بیماران سرطانی با مساعدت آستان قدس رضوی و همکاری خیریه امام صادق(ع) به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.
صادق عقیلی مسئول خیریه امام صادق(ع) در حاشیه تشرف این گروه  اظهار کرد: این گروه از بیماران خاص که جزو اقشار محروم جامعه هستند و بسیاری از آنان برای اولین بار است که توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را می‌یابند، با مشارکت آستان قدس رضوی و همکاری خیرین و بانیان این مؤسسه از تهران و گرگان عازم مشهد شدند.
وی ضمن تقدیر از مساعدت تولیت آستان قدس رضوی برای فراهم آوردن شرایط تشرف این گروه، گفت: بی شک عطر و شمیم بارگاه مطهر رضوی در روند بهبودی این بیماران اثربخش خواهد بود.
گفتنی است، این زائران در اولین تشرف خود، حس و حال وصف ناشدنی داشتند که حال و هوای سایر زائران حرم مطهر رضوی را هم منقلب کردند. زائرانی که به دعوت امام رضا،(ع) از تهران و گرگان به مشهد آمده‌اند، پس از زیارت ، میهمان مهمانسرای حضرت و از سفره رضوی متنعم شدند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.