معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با مشارکت کارگروه‌های متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان، ۶۵۳ عنوان برنامه در قالب هزاران برنامه اجرایی تدارک دیده شده است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

تدارک ۶۵۳ عنوان برنامه برای دهه مبارک فجر در خراسان رضوی/ابعاد شخصیتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این ایام تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی  برگزار شد، اظهار کرد: برای گرامیداشت دهه فجر امسال ۶۵۳ عنوان برنامه متنوع و هزاران برنامه اجرایی در سطح استان تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه چهل‌ویکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع زمانی فعلی از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: رئیس جمهور تروریست آمریکا در این ایام به دنبال رونمایی از سند مجهول و باطل «معامله قرن» است، در بندهای این سند جعلی و زورگویانه حق‌وحقوق فلسطینیان کاملا نادیده گرفته شده و کشور جعلی رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در تکمیل سخنان خود تصریح کرد: ترامپ جنایتکار به دنبال ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است، لذا در دهه مبارک فجر باید ابعاد نیت‌های پلید وی برای همگان افشا شود.
جعفری با تاکید براینکه معاندین و ضدانقلاب در فضای مجازی و حقیقی به دنبال کمرنگ نشان دادن حماسه دهه مبارک فجر سال جاری هستند، خاطرنشان کرد: استانداری و ادارات استان آمادگی ۱۰۰ درصد دارند که از تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر حمایت لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اهمیت لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دهه مبارک فجر ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند که بعضی از افراد به دنبال تحریف تاریخ انقلاب هستند، بنابراین تشریح ابعاد گوناگون شکل‌گیری انقلاب در این ایام باید مورد توجه قرار بگیرد تا تاریخ پرشکوه ما مورد هجمه دشمن واقع نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ابعاد شخصیت فردی، حقوقی و رهبری امام راحل را باید به خوبی معرفی کنیم، افزود: بسیاری از جوانان ما نسبت به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) آشنایی کامل ندارند، در این راستا باید ابعاد شخصیتی امام راحل در این ایام باشکوه بیش از گذشته تشریح شود.
جعفری گفت: ابعاد زندگانی مقام معظم رهبری هم به همین شکل باید تبیین شود، چراکه دشمن شدیدا فعالیت می‌کند تا به معظم له هجمه وارد کند و این وظیفه ما است که ابعاد شخصیتی و زندگی ایشان را معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه محور مقاومت و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دهه مبارک فجر برای همگان تبیین شود، تاکید کرد: انقلاب ما بر پایه مردم به پیروزی رسید و از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون به هیچ عنوان خدشه‌ای به اصول انقلاب وارد نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی «وحدت و همدلی» را یک اولویت دانست و بیان کرد: مدیران حتما در دهه فجر با رسانه‌ها تعامل بیشتری داشته باشند و خدمات دولت را تشریح کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در بخشی از این جلسه اظهار کرد: شعار محوری دهه فجر امسال "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" است.
حجت السلام سید محمد سلطانی افزود: ویژه‌ برنامه رژه موتوری به مناسبت سالروز ورود امام راحل به میهن، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، عطرافشانی مزارشهدا در سطح استان، نورافشانی شب ۲۲ بهمن، بانک تکبیر و تدارک ویژه برگزاری باشکوه مراسم ۲۲ بهمن به دلیل همزمانی با چهلمین روز از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از جمله برنامه‌های ویژه حماسه دهه مبارک فجر ۹۸ خواهد بود.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.