کودکان زائر و مجاور همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) با حضور در مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی میهمان ویژه برنامه «یاس کبود» شدند.

کودکان زائر و مجاور میهمان ویژه برنامه «یاس کبود» شدند

به گزارش قدس آنلاین، در سومین روز از ماه جمادی‌الثانی کودکان زائر و مجاور با حضور در کارگاه‌های مهدالرضا(ع) واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه «یاس کبود» که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، شرکت کردند.
در این ویژه برنامه مربیان قرآنی داستان‌هایی از زندگی حضرت زهرا(س) را با زبان بازی، سرگرمی، قصه، داستان، و نقاشی‌ به کودکان آموزش دادند.
در این ویژه برنامه که در قالب چند کارگاه آموزشی برگزار شد، کودکان به صورت مختصر با سبک زندگی حضرت صدیقه طاهره(س) نیز آشنا شدند.
رنگ‌آمیزی کاربرگ‌های نقاشی با موضوع «کودکان فاطمه(س) کنار بستر بیماری مادر» و اهدای آن به کودکان به عنوان هدیه متبرک از حرم امام مهربانی‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
آموزش نکاتی درباره آداب زیارت ائمه معصومین(ع)، آموزش وضو، آموزش نماز و اشعاری با موضوع امام رضا(ع)، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و برگزاری مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است؛ کارگاه‌های آموزشی مهدالرضا(ع) واقع در اتاق شماره ۲ دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی همه روزه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و  بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی–قرآنی پذیرای کودکان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.