البرز- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با راه اندازی نخستین کلینیک دامپزشکی سگ های بلاصاحب در کرج که بر مبنای استانداردهای روز دنیا احداث شده، امکان معاینه، درمان و عقیم سازی سگ ها به صورت تخصصی فراهم شد.

آغاز به کار کلینیک دامپزشکی سگ‌های بلاصاحب در کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، احمد خیری در تشریح عملکرد سازمان برای جمع آوری سگ های بلاصاحب گفت: دو اکیپ جمع آوری در سطح شهر مستقر بوده و طبق اعلام شهروندان در سامانه ۱۳۷ اقدام به زنده گیری سگ های بلا صاحب و ولگرد می کنند.

این مسئول، با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان تماس های مردمی با سامانه ۱۳۷، به میزان ۱۴ درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: این مهم نشان دهنده اعتماد بیشتر مردم به سازمان مدیریت پسماند و مجموعه مدیریت شهری است.

وی به راه اندازی کلینیک دامپزشکی سگ های بلاصاحب نیز اشاره کرد و افزود: عقیم سازی و درمان سگ ها در این کلینیک انجام می گیرد. این حیوانات پس از درمان و عقیم سازی به مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب منتقل می شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب، در حال توسعه است، از ساخت یک مرکز دیگر در باغستان خبر داد و راه اندازی آن را در آینده نزدیک عنوان کرد.

خیری افزود: برای حفظ اکوسیستم تعداد کمی از این سگ ها پس از درمان و عقیم سازی در شهر رها سازی، و بقیه در مرکز نگهداری موجود در مرکز دفن حلقه دره نگهداری می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.