خراسان شمالی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مدارس این شهرستان خبر داد.

اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مدارس بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، امیری در جلسه کارگروه دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه بیشتر برنامه ها با محوریت نقش الگویی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: با توجه به فعالیت حدود ۵۰۰ مدرسه در شهرستان  بیش از ۵ هزار برنامه در سطح مدارس شهرستان با حضور معلمان و دانش آموزان و اولیاء اجرا می شود.

وی برگزاری کارگاه از طرح تا عمل انقلابی، نواختن زنگ انقلاب، گل‌باران تمثال امام (ره) و سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان در برنامه محوری و برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب را از جمله برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

امیری خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی گنج و رنج ویژه سوادآموزان، ویژه برنامه لاله‌های روشن با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، همایش خورشید خانه ات باش، نشست بصیرتی ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء محوریت گام دوم انقلاب، اجرای نمایش تئاتر، کرسی های آزاد اندیشی با محوریت پیروزی انقلاب و شروع گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.

وی یادآورشد: اجرای طرح سلاله ها با موضوع تفکر انقلابی و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و تشریح گام دوم انقلاب نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: در روز پایانی دهه فجر نیز ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان همراه با همه اقشار فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و باشکوه خواهند داشت و سرود همگانی ۱۳۵۷ نفره دانش آموزانی نیز در مراسم محوری ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.