شیراز- دادستان کل کشور روز پنج‌شنبه در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در شیراز افزود: حرکت زشت و ناپسند خلاف شرف انسانی ترامپ با رونمایی از معامله قرن در کاخ سفید باعث ننگ است.

معامله قرن به مقابله قرن با استکبار و آمریکا تبدیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ ، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری با بیان اینکه آمریکا هرگز به اهداف شیطانی خود در معامله ننگین قرن دست نمی‌یابد افزود: حکام سر سپرده برخی از حکومت‌های اسلامی که به تعبیر ترامپ گاو شیرده هستند و داعیه خادم حرمین شریفین را هم دارند با پول‌های تزریق شده به نانجیب ترین صهیونیست‌ها در حال تقویت آنها هستند باید بدانند که معامله قرن به معامله ننگ تبدیل می شود و رژیم صهیونیستی  و استکبار و همه ایادی آنها در منطقه را ساقط خواهد کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه معامله قرن لکه ننگ بر دامان آمریکا و استکبار است گفت: معامله قرن قطعا به مقابله قرن با استکبار و آمریکا تبدیل می‌شود ، این اقدام ننگین آمریکا و اسرائیل را خواهد بلعید و از هم اکنون ما شاهد آثار آن در منطقه هستیم و بسیاری از جنبه‌های آن ظهور یافته است.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه امت واقعی اسلام هرگز اجازه نخواهند که آب گوارا از گلوی  صهیونیست‌ها پایین برود گفت: معامله قرن پایان کار آنها خواهد بود.اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار دارد و مقاومت در جبهه انقلاب به سقوط اسراییل می انجامد

منتظری هچنین با ابراز امیداوری نسبت به اینکه انتخابات پایان سال با شکوه و دشمن شکن برگزار شود، گفت: اتاق فکر دشمن به شدت مشغول کار برای انتخابات پایان سال و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است. نمایشی جلوه دادن انتخابات و تضعیف شورای نگهبان و دو قطبی کردن جامعه امروز به مصلحت هیچ جریان و جناحی در کشور نیست.مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار است  و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هاست .

دادستان کل کشور همچنین بر لزوم توجه به مفاهیم قرآنی در همه عرصه های زندگی تاکید کرد و گفت: مجموعه معارف قرآنی همه زوایای زندگی انسان را از قبل از مرگ تا مرگ را فرا می‌گیرد،  عارف و عالم می‌خواهد تا همه آنچه که مورد نیاز انسان است از قرآن بدست بیاورد.قرآن صامت نیازمند تفسیر قرآن ناطق است و تنها اهل بیت عصمت و طهارت هستند که می‌توانند قرآن را تفسیر کنند. قرآن بدون امامت و امامت بدون قرآن، نمی‌تواند سعادت انسان را تامین کند.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد : قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خویش نازل فرمود. خداوند سبحان این کتاب شریف خود را به عنوان شفاء و رحمت برای مومنین نازل کرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.