۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 690453

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتماً گزینه تئاتر رفتن برای بسیاری از مردم مشهد مطرح است. با این اوصاف همراه این گزارش باشید تا ببینید، آخر هفته‌ای، روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد.

اخر هفته با تئاتر

به گزارش قدس آنلاین، با پایان این هفته از بهمن‌ماه سال جاری هم‌اکنون ۶ نمایش «شاه شکار»، «شب قاصدک»، «جام آلبالو»، «گربه»، «کاهنه‌های باکوس» و «میراث» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«شب قاصدک»  

نمایشی به کارگردانی حمیدرضا جندقی، نویسندگی مجتبی حدیدی و تهیه‌کنندگی رسول مجرد کاهانی است. در خلاصه این نمایش آمده است که قاصدک دختری که خانواده‌اش را در زلزله از دست داده است. انی نمایش امروز و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل تماشاخانه خورشید به روی صحنه می رود 

«جام آلبالو»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ است.   در خلاصه نمایش آمده است که یاسر خان و پسرش بهروز و شهلا نامزد بهروز در جزیره‌ای زندگی می‌کنند که خانه خود را به مسافران اجاره می‌دهند و مسافران پول‌دار را می‌کشند تا بتوانند منزل کهنه خودشان را تبدیل به متل کنند. تا این‌که سر و کله مهشید پیدا می‌شود و زندگی آن‌ها به‌هم می‌ریزد.

این نمایش که در ژانر کمدی و تراژدی است، امروز و فردا  ساعت ۱۹:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند در حال اجرا است.

«گربه»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی نوید نشاط است. در خلاصه نمایش آمده است که «دو خدمت‌کار جولیا و مرد وارد خونه پورفسور میشن برای کار ولی...» 

این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است.

«شاه شکار»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی حمید ابری است. این نمایش امروز و فردا  ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه بهار به روی صحنه می رود

«کاهنه‌های باکوس»  

این نمایش اثر ائوریپیدس کاری پژوهشی، بازیگری از گروه هنری تئاتر نیمکت است.   این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، تماشاخانه دکتر لطفی در حال اجرا است.

«میراث»  

نمایشی به نویسندگی، کارگردانی عباس ممیززاده و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری هفت آسمان است.   در خلاصه نمایش آمده است که میراث باید به نسل‌های بعد برسد، اما مسیری دشوار و پرخطر پیش‌رو است.  

این نمایش که در ژانر آئینی است که فردا ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.