معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان خراسان رضوی بیش از ۳۰ میلیارد ریال به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

کمک ۳۰ میلیارد ریالی دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان رضوی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مالک اشرفی اظهار داشت: تمامی هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: هدایای غیرنقدی شامل البسه نو، پتو، مواد غذایی و خوراکی، لوازم شوینده و بهداشتی، لوازم‌التحریر، بخاری برقی، کانکس و دیگر اقلام مورد نیاز هموطنان عزیز به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال بود که با مشارکت این اداره کل و چند بخش دیگر از جمله اداره کل نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمع‌آوری و توسط سازمان دانش‌آموزی به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مالک اشرفی افزود: در کنار این اقلام غیرنقدی، مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز وصول و برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان ارسال شده شده است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی تحت عنوان پویش مهربانی در ۱۰ روز در این استان به انجام رسیده و این اقدام نشان‌دهنده روحیه نوع‌دوستی اتحاد و انسجام ملی در کشور عزیزمان است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.