به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی دومین دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی ویژه‌برداران و خواهران حافظ حداقل ده جزء از قرآن کریم برگزار شد.

دومین دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی صبح امروز اظهار کرد: دومین دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی ویژه‌برداران و خواهران حافظ حداقل ده جزء از قرآن کریم صبح امروز در فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد و موسسه علی بن ابیطالب(ع) مشهد برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره‌ها از سه‌شنبه مورخ ۸ بهمن آغازشده و تا دوشنبه ۱۴ بهمن به مدت ۷ روز از ساعت ۸ تا ۱۸ ادامه دارد. ۱۱بهمن‌ماه نیز کارگاه بیان مفاهیم و تفسیر جزء یک قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ مربی در فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
میریان تصریح کرد: ایجاد بستر و انگیزه در مربیان حفظ قرآن کریم، جهـت تداوم دانش‌افزایی در علوم قرآنی و افزایش مهارت‌های تدریس در سطوح تخصصی از شاخص‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به شناسایی و تربیت استعدادهای قرآنی به‌عنوان دیگر اهداف این طرح، افزود: تعمیم رویکردهای بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌مند حفظ قرآن کریم در سطح ملی و تکمیل حلقه‌های مفقوده تربیتی در راستای بسترسازی و تحقق یافتن نظام جامع و هماهنگ آموزش حفظ قرآن کریم در این طرح دنبال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به مربیانی که حدنصاب لازم امتیاز را کسب کنند مدرک مربی‌گری اعطا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.