رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: «سلامت سازمانی و فردی» جزو اولویت‌های مورد تاکید دستگاه قضا در خراسان رضوی است.

«سلامت سازمانی» جزو اولویت‌های مورد تاکید دستگاه قضا در استان خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی ظهر امروز در جلسه دادستان‌ها، رؤسای حوزه‌های قضایی و اعضاء شورای معاونین دادگستری استان در مجتمع قضایی ولایت مشهد با اشاره به نزدیکی به ایام پایان سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: برخلاف برخی از نگاه‌ها که سبب کم‌رنگ شدن خدمترسانی به مردم در ایام پایان سال میشوند؛ به عنوان خدمتگزار دستگاه قضایی استان از تمامی مسئولان و دست اندرکاران حوزههای قضایی با جدیت میخواهیم که خدمترسانی حقوقی و قضایی به شهروندان را به ویژه در ایام پایان سال تشدید کنند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به رصد دقیق اقدامات و عملکرد حوزههای قضایی توسط ستاد مدیریت استان گفت: باید با تأکید بر تقویت نقاط قوت، مشکلات موجود و نقاط ضعف احتمالی در خدمترسانی به مردم تا پایان سال جبران و رفع شود.

صادقی با اشاره به جلسات منظم رصد عملکرد حوزههای قضایی گفت: به محض وصول بخشنامه ریاست قوه قضائیه در زمینه رسیدگی به پرونده معوق؛ با تعریف جدید آن؛ کمیتهای با حضور تمامی مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف تشکیل و این مدیران موظف به نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه شدهاند و اکنون به فاصله دو هفته پس از برگزاری جلسه اول،  نشست مجدد رصد عملکرد حوزههای قضایی برگزار و ضمن تقدیر از عملکرد برخی از مدیران، موارد لازم به برخی دیگر از مسئولان تذکر داده شد.

صادقی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، نیازمند تلاشی مضاعف نسبت به نحوه عملکردها در زمان عادی هستیم چراکه در زمان حاضر با توجه به هجمه همه جانبه دشمنان کشور در شرایطی است که نیازمند کار جهادی و با روحیه بسیجی در میدان اقدام و عمل است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزههای قضایی گفت: بدیهی است این تغییرات با هدف ارتقاء عملکرد حوزههای قضایی انجام شده و از مدیران جدید نیز توقع داریم که با ایجاد روحیه نشاط و شادابی تلاش مجدانهای در ارتقاء عملکرد حوزههای قضایی داشته باشند.

صادقی افزود: سلامت در کار سازمانی و زندگی فردی باید به شدت مورد توجه مسئولان، مدیران و کارکنان مجموعه قضایی استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ریاست قوه قضائیه گفت: در سایه تعامل و همراهی تمامی بخش‌های سازمانی بحمدالله میزان قابل توجهی از پرونده‌های معوقه موضوع بخشنامه اخیر ریاست معزز قوه قضائیه در سطح استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.