مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی گفت: این شرکت ترویج فرهنگ تغذیه سالم را از طریق تولید محصولات سلامت محور در دستور کار خود قرار داده است.

ترویج فرهنگ تغذیه سالم از طریق تولید محصولات سلامت محور

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق مروارید  بیان کرد: واحد تحقیق و توسعه شرکت نان قدس رضوی با رویکرد ترویج فرهنگ تغذیه سالم، بر مصرف مواد غذایی کم چرب، بدون شکر یا کم شکر، کم نمک و کم کالری در محصولات خود تاکید دارد.
وی ادامه داد: در این راستا شرکت نسبت به تولید محصولات سلامت محور از جمله دونات بدون شکر و بیسکوییت کم شکر اقدام کرده است.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی افزود: واحد تحقیق و توسعه شرکت از جمله واحدهایی به شمار می رود که در ماه گذشته به عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه استان خراسان رضوی از طرف انجمن مراکز تحقیق و توسعه خراسان و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت انتخاب شده است.
وی درباره کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه تصریح کرد: یکی از مهم ترین ویژگی‌های محصولات نان رضوی کیفیت بالای آن است که این امر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در فرمولاسیون‌های قوی می باشد.
مروارید ادامه داد: در کنار این موضوع، ماشین‌آلات و تجهیزات در طول سال‌ها فعالیت این شرکت، به روز شده‌اند که به نوبه خود به حفظ و افزایش کیفیت محصولات تولیدی کمک شایانی کرده است.
وی استفاده از کارکنان مجرب، متخصص و کارآزموده در سطوح مختلف تولید را یکی دیگر از دلایل حفظ و بهبود کیفیت محصولات شرکت نان قدس رضوی عنوان کرد.
مروارید با اشاره به لزوم پایش محصول طی فرایند تولید خاطرنشان کرد: علاوه بر این واحد کنترل کیفیت شرکت توسط کارکنان متخصص، با استفاده از تجهیزات بروز و روش‌های آزمایشگاهی استاندارد در طول فرآیند تولید و بسته‌بندی، کنترل و پایش دقیق و مستمر محصولات مختلف را به عهده دارند که این مهم حفظ کیفیت و استمرار آن را در محصولات به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی ادامه داد: بدین منظور واحد تحقیق و توسعه شرکت با بررسی مداوم محصولات، نسبت به رفع ایرادات احتمالی و بهبود کیفیت محصولات اقدام می کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.