مزمان با آغاز دهه مبارک فجر بیش از ۱۵ عنوان برنامه در قالب فضاآرایی و برنامه‌های متنوع با مضامین انقلابی در سطح شهر و فرهنگسراها برای شهروندان، اجرا می‌شود.

فرهنگسراهای مشهد میزبان شهروندان در دهه مبارک فجر
به گزارش قدس آنلاین،  صدرا یوسفی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با  اجرای ۱۵ برنامه در قالب فضاآرایی و اجرای برنامه‌های متنوع با مضامین انقلابی در سطح شهر و فرهنگسراها برای شهروندان به استقبال چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌رود.

او تصریح کرد: برگزاری «جشن انقلاب» از ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه و برپایی ۱۹ نمایشگاه با موضوع «عکس انقلاب» تا ۲۲ بهمن ماه از جمله رویدادهایی است که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در دستورکار فرهنگسراهای سطح شهر قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اکران فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «سیانور» در سینما انقلاب و برپایی جشنواره «آواها و نماواها» نیز از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به مناسبت این ایام در سطح فرهنگسراهای مشهد تدارک دیده است.

یوسفی افزود: همچنین فرهنگسرای پایداری در نظر دارد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، در روز ۱۹ بهمن ماه مراسمی با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور مادران و همسران شهدا و تور بازدید مدارس از معراج شهدا را برگزار کند.

او تصریح کرد: «زنگ انقلاب» نیز ویژه برنامه‌ای است که توسط فرهنگسراهای انقلاب، خانواده، انتظار، رسانه، غدیر، بهرمان، حجاب، قرآن و عترت، کودک و آینده و الهیه از ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه در مدارس حاشیه شهر اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌توان به برگزاری «شب شعر انقلاب» با حضور شاعران برجسته قومیتی از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به میزبانی فرهنگسراهای انتظار، بهشت، غدیر و انقلاب اشاره کرد.


برافراشته شدن پرچم ایران در ۱۲ نقطه مشهد


یوسفی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر اداره هنری این سازمان نیز در حوزه فضاآرایی شهری، نصب ۳۲۰۰ پرچم ایران ستونی در میادین و مسیرهای اصلی شهر، ۱۲۰۰ پرچم ایران و بیرق در محدوده حرم مطهر رضوی و میدان آزادی، ۳۰.۰۰۰ متر ریسه پارچه‌ای در مناطق سیزده‌گانه، استقرار ۱۲ پرچم بزرگ ایران در ۱۲ نقطه شهری را در دستورکار خود قرار داده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.