در هفته بیست و ‌سوم لیگ‌ برتر بسکتبال در یک بازی نفس گیر، تیم آویژه با درخشش هنری کوری گارد آمریکایی خود، ۱۱۸ - ۱۱۷ در زمین اکسون تهران به برتری رسید.

سرجان ایوانوویچ: از داشتن هنری کوری خوشحالیم

به گزارش قدس آنلاین، ایوانوویچ با تمجید از عملکرد بازیکن خارجی تیمش به خاطر شکستن رکورد حامد حدادی می‌گوید خوشحال است که چنین بازیکنی را در تیمش دارد.

سرجان ایوانوویچ، سرمربی آویژه صنعت پارسا خراسان پس از پیروزی تیمش در این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. آن‌ها تیم خوبی هستند. به تیم حریف تبریک می‌گویم.  به هر حال یک تیم شانس بیشتری داشت و همیشه یک تیم برنده می‌شود.

وی درباره علت کم بازی کردن صالح فروتن به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیمش در این دیدار اظهار کرد: صالح یکی از بهترین بازیکنان ما است. تصمیمات تاکتیکی بر عهده من است و شرایط باعث شد که این اقدام را داشته باشیم. با این حال صالح از بهترین بازیکنان ماست و هر بازی زمان زیادی را به زمین می‌رود.

او درباره شکسته شدن رکورد حامد حدادی در لیگ برتر توسط کورین هنری نیز یادآور شد: کوری یکی از بهترین بازیکنان است. خوشحالیم که او را داریم. او یک رهبر برای ما است. دو، سه بار می‌توانستیم برنده شویم و سه امتیازی‌هایی که کوری زد، باعث شد بازی شانس مجدد داشته باشد. بازی خوبی بود و از اینکه کوری را داریم خوشحالیم.

به گزارش ایسنا، در این بازی که سه بار به وقت اضافه کشیده شد، نهایتا این تیم آویژه بود که با رکورد شکنی "کورین هنری"، ۱۱۸ بر ۱۱۷ پیروز بازی شد. "کورین هنری" گارد آمریکایی تیم آویژه صنعت، در اوورتایم سوم به امتیاز ۵۹ رسید تا به این ترتیب رکورد حامد حدادی را که ۵۲ امتیاز بود شکست داده و امتیازآورترین بازیکن کل ادوار لیگ بسکتبال ایران شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.