ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران گفت: تمرینات بسیار سخت و فشرده را از حدود ۲ ماه پیش آغاز کردم و در صورت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیدوارم که با دست پر به کشور برگردم.

امیدوارم از المپیک با دست پر برگردم

رضا اطری افزود: در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان در وزن ۵۷ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدم و کادر فنی تیم ملی تشخیص داد، مدال‌آوران این پیکارها و کسانی که سهمیه المپیک گرفتند از حضور در جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه معاف هستند و البته تمرینات را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری می‌کنیم و فکر می‌کنم از اردوی آینده تمرینات دوباره در خانه کشتی برگزار شود.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا بیان داشت: امیدوارم که با این تمرینات سخت همه ملی‌پوشان به آمادگی کامل برسند و ملی‌پوشانی که هنوز موفق به کسب سهمیه نشده‌اند،  بتوانند در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، ۴ سهمیه باقیمانده المپیک برای کشتی آزاد ایران را کسب کنند و بتوانیم از توکیو با دست پر برگردیم.

وی در خصوص حضور نیافتنش در رقابت‌های بین‌المللی «متئو پلیکونه» که روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت‌ها به دلیل آنکه جزء رقابت‌های دارای سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بود در سَر وزن قانونی برگزار می‌شد و من با توجه به شرایط وزنی که دارم، نمی‌توانم آن طوری که می‌خواهم وزن کنم و با توجه به اینکه در لیگ کشتی کشورمان نیز حضور داشتم، کادر فنی تشخیص داد که در این تورنمنت شرکت نکنم.

 اطری در خصوص اینکه آیا در ترکیب تیم ملی در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۰ آسیا در هند حضور خواهد یافت؟ گفت: با تشخیص کادر فنی در این رقابت‌ها حضور نخواهم داشت و البته تمرینات خودم را از چند ماه گذشته ۲ برابر کردم و همه تلاش و هدفم کسب مدال در بازی‌های المپیک است.

این آزادکار بابلی تیم ملی یادآور شد: در سه سال گذشته در ترکیب تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان حضور داشتم و با همه خوبان وزن ۵۷ کیلوگرم جهان نیز تجربه مبارزه را داشتم و امیدوارم این مرتبه و در بازی‌های المپیک و در صورتی که در ترکیب تیم ملی حضور داشتم بتوانم برای کشورم با دست پر برگردم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.