مازندران- شهردار قائم شهر از رشد ۴ برابری پرسنل شهرداری در مدت ۶ سال خبر داد.

رشد ۴ برابری پرسنل شهرداری قائم شهر در مدت ۶ سال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس صالح زاده بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه طی شش سال گذشته پرسنل شهرداری ۴ برابر شده است، اظهار کرد: در سال ۹۲ که شهرداری را تحویل دادم، ۳۹۸ پرسنل داشت و امسال که مجدداً تحویل گرفتم، ۱۵۰۰ نفر مشغول بکارند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۲ شهرداری را با ۱۰ میلیارد تومان تراز مثبت تحویل دادیم و هم اکنون با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم.

شهردار قائم شهر با اعلام اینکه در هیچ کجای قانون شهرداری ها نیامده که شهرداری باید کارخانه داری کند، از واگذاری کارخانه نساجی قائم شهر به شهرداری در گذشته انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کارخانه را با ۲۳ سال زیان دوره خریداری کردند و هم اکنون ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل از محل عوارض مردم پرداخت می شود.

صالح زاده با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کارخانه نساجی پایدار شده است، تاکید کرد: بدنبال آن هستیم تا کارخانه را به اهلش واگذار کنیم.

شهردار قائم شهر از ایجاد منطقه گردشگری در پارک جنگلی تالار قائم شهر خبر داد و گفت: جاده سلامت بطول ۵ کیلومتر در این پارک در حال احداث است و دارای ۳ لاین پیاده رو، دوچرخه سوار و موتورهای برقی است.

صالح زاده با اشاره به اینکه این پارک در گذشته وضعیت منابی نداشت و رها شده بود، افزود: ۲۲ کمپ اقامتی با سازه های سبک و چوبی در پارک احداث کردیم و امکانات تفریحی و گردشگری نیز دایر شده است.

وی زمان بهره برداری از این پروژه را روزهای آغازین سال جدید عنوان کرد و یادآور شد: این مجموعه تفریحی آماده پذیرایی از تیم های لیک برتری فوتبال و سایر رشته های ورزشی است.

شهردار قائم شهر   هم چنین در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با اینکه چگونه می توان از اجرای پروژه های نمایشی در برخی شهرداری ها جلوگیری کرد، توضیح داد: اجرای پروژه های شهرداری، متکی به شخصِ شهردار است و استانداری و مراجع ذیصلاح نمی توانند مخالفت کنند. در این راستا اگر پروژه ای غلط تعریف شود، چالش ایجاد می کند.

شهردار قائم شهر در رابطه با سوال دیگر خبرنگارمان در رابطه با بلاتکلیفی چندساله احداث موزه قائم شهر خاطرنشان کرد: شهرداری آماده احداث موزه است و ساختمانی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار میراث فرهنگی قرار دادیم اما متاسفانه این سازمان اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی این پروژه را تامین نمی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.