فرهاد مجیدی: من به عنوان عضو کوچک فوتبال یک نامه به رئیس قوه قضاییه نوشتم و گفتم که چرا به فوتبال ورود نمی کنید. من در موبایل خود اسنادی دارم که اگر رو کنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود. خواهش می کنم در این مسائل ورود شود.

اسنادی دارم که اگر رو کنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

دیدار با نفت مسجد سلیمان؟
چند بازی تیم نفت را در گذشته دیدم و آنها تیم بسیار خوب، منسجم و منظم در دفاع و خطرناک در حمله هستند. بازی آنها را با همکاران خود آنالیز کردم و فکر می کنم که بازی سختی داشته باشیم.

مدت قرارداد و جذب بودوروف؟
با توجه به اینکه در نقل و انتقالات یک زمانی را از دست دادیم و زمان زیادی برای جذب مدافع مورد نظر خود نداشتیم، با توجه به فیلمهایی که شخصا نگاه کردم، او را پسندیدم. او قبلا در لیگ برتر انگلستان بازی کرده، کاپیتان زسکا بوده و سالها در اروپا بازی کرده است و او می تواند به ما کمک کند. قرارداد ایشان به این صورت است که با تایید کادرفنی، تمدید می شود.

خستگی بازیکنان استقلال؟
واقعیت این است که تیم ما واقعا خسته است. دو بازی سنگین در هفته گذشته انجام دادیم و مجبور شدیم در یک روز دو پرواز داشته باشیم. موضوعی که باعث می شود ما خستگی را فراموش کنیم، انگیزه بازیکنان تیم است و از این بابت مشکلی نداریم.

مشکلات مدیریتی استقلال؟
اگر آرشیو مصاحبه های من را بررسی کنید، همیشه گفتم مشکل مدیریتی داریم. شاید مدیران ما در دیگر عرصه ها موفق باشند اما ما در فوتبال، متخصص می خواهیم. اگر موسوی در این سفر همراه ما نبود، نمی دانم چه می شد. کدام مدیر در استقلال دنبال محبوبیت و شهر نیست که حالا به او انتقاد می شود؟ اگر پروازها اختصاصی نبود، ما به بازی نمی رسیدیم. او به تیم کمک کرده و نزدیک به 10 میلیارد به تیم تزریق کرده است. دیگر مدیران برای استقلال یک باغچه برای تیم درست نکردند و 10 میلیارد هم بردند. من سرمربی استقلال هستم و اگر سرمربی استقلال نباشم، هوادار این تیم هستم. تا روزی که هستم اجازه نمی دهم این افراد از 5 کیلومتری باشگاه رد شوند. شاید من فردا در این تیم نباشم اما تا روزی که هستم باید به تیم خدمت کنم. از سلطانی فر خواهش کردم و به او گفتم نمی تواند هر مدیری داشته باشد. مردم با برد این تیم یک هفته خوشحال و ناراحت می شود. باید افرادی بیایند که به تیم کمک کنند. شکایت های ما را ببینید؛ شکایت شفر، استراماچونی، جپاروف و دیگران وجود دارد. ما یک باشگاه ورشکسته هستیم و افرادی می آیند که می بینید. من به عنوان عضو کوچک فوتبال یک نامه به رئیس قوه قضاییه نوشتم و گفتم که چرا به فوتبال ورود نمی کنید. من در موبایل خود اسنادی دارم که اگر رو کنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود. خواهش می کنم در این مسائل ورود شود.

تاثیر دربی روی دیدار با نفت مسجد سلیمان؟
قطعا تاثیر گذار است زیرا بازی با پرسپولیس بسیار مهم است. این بازی برای طرفداران، بازیکنان و باشگاه مهم است و شاید به بازیکنان در خطر محرومیت استراحت بدهم.

رسیدن مصدومان به دربی؟
قطعا غلامی و یزدانی به دربی نمی رسند اما اسماعیلی شاید شرایط بازی را پیدا کند.

تدبیر برای جانشینی بازیکنان در خط دفاع؟
یک ساعت قبل از مسابقه ترکیب را اعلام می کنیم و شما متوجه تصمیم ما می شوید. نمی خواهم مسائل باشگاه را عنوان کنم اما یک مدافع در تیم امید دیدم که بسیار عالی بود و خواستار حضور او در تیم بزرگسالان شدم. عرفان روحانی آینده بسیار خوبی دارد اما باشگاه قرارداد او را ثبت نکرد و نمی توانم از او استفاده کنیم.

زمین تمرین استقلال؟
دیروز می خواستم تمرین را تعطیل کنم زیرا زمین شرایط خوبی نداشت و با توجه به خستگی بازیکنان امکان مصدومیت بود اما چند مرحله به باشگاه متذکر شدم.

انتخاب مربی تیم ملی؟
مربی ایرانی قطعا می تواند به تیم ملی بیشتر کمک کند. گزینه های خوبی مانند دایی و قلعه نویی داریم و نمی دانم چرا فدراسیون تردید می کند.

صحبت با هواداران؟
تنها صحبت من با هواداران این است؛ در بازی های آینده نتیجه مشخص نیست اما قول می دهم که من، کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم می کنیم. قبل از بازی با تیم کویت و الریان، جلسه فنی را با یک جمله از گواردیولا شروع کردم. او همیشه می گوید اگر بازیکن وظیفه خود را انجام ندهد، ناراحت نمی شوم اما اگر بازیکن تمام تلاش خود را نکند، جایی در تیم من ندارد. من به هواداران قول می دهم که تیم من برای برد تمام تلاش خود را انجام دهد.


قرارداد با برند البسه؟
قرارداد سرمربی می تواند با هر برندی باشد. بچه های استقلال شایسته بهترین البسه هستند و متاسفانه این برند، شایسته استقلال نیست و اگر کیفیت بهتر نشود، باید تغییر کند.

مشکل دیاباته؟
دیاباته یکی از بهترین بازیکنان ما است و دو هفته است که از باشگاه حقوق خود را می خواهد. اگر این بازیکن فردا برود، یک کشور باید برای برگشت او بسیج شود. او امکان فسخ دارد و این وسط هم یک عده دلال می گویند ما او را بر می گردانیم. من نمی دانم آنها با چه پولی دنبال دیباسی بودند. قرارداد من یک میلیارد و دویست است و 40 درصد دریافتی داشتم. یک میلیارد و دویست برای نیم فصل است و همین مبلغ را هم طلب دارم. چک باشگاه را در صندوق دارم و هنوز هم بانک نبردم. من از استقلال به همه جا رسیدم و اکنون نیز با دل خود کار می کنم زیرا این تیم را دوست دارم و می خواهم به تیم خدمت کنم.

حضور دستیار خارجی در تیم؟
دستیار من در اسپانیا و رئال مادرید حضور داشته است. من اختیار تام تیم های پایه را گرفته ام اما هنوز وقت نکردم ورود کنم. یک برنامه سه ساله با نگو نوشته ایم تا روی تیم پایه کار کنیم. باید تیم های پایه استقلال به بهترین شکل اداره شوند.

منبع: سایت باشگاه استقلال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.